پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی اینترنتی

یک قدم تا افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی!

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی از افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی طی چند هفته آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی اظهار کرد: در اپلیکیشن‌ تاکسی‌های اینترنتی به تازگی گزینه‌ای گذاشته شده که مسافران با استفاده از آن […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی از افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی طی چند هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی اظهار کرد: در اپلیکیشن‌ تاکسی‌های اینترنتی به تازگی گزینه‌ای گذاشته شده که مسافران با استفاده از آن می‌توانند به رانندگان اعلام کند که در انجام سفر تعجیل عجله دارند. در این صورت درصدی به مبلغ تعیین شده برای سفر اضافه می‌شود.

وی افزود: نرخ هزینه سفر با استفاده از این گزینه معمولا ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و این امر طبق تصمیم مسافر است و تاکسی اینترنتی هیچ دستی در آن ندارد.

به گفته این مقام مسئول، اتحادیه کسب و کار‌های مجازی به عنوان متولی کسب و کار‌های اینترنتی با وجود اینکه انتقاداتی از سوی برخی مردم برای گزینه عجله دارم وجود داشت، هیچ مخالفتی با این طرح ندارد.

الفت نسب ادامه داد: شرط اتحادیه برای این اقدام تاکسی‌های اینترنتی این است که گزینه “عجله دارم” و افزایش نرخ هزینه سفر حتما به درخواست مسافر انجام گیرد و تاکسی اینترنتی به صورت پیش فرض این اقدام را انجام ندهد.

وی تصریح کرد: مکانیزم هزینه سفر تاکسی اینترنتی همچنان مانند قبل است، همچنین از شورا‌های شهر خواستیم تا قیمت تاکسی‌های بی سیم را به تاکسی‌های اینترنتی اعلام کنند تا در کنار هزینه سفر آن‌ها درج شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی در پایان مطرح کرد: با افزایش نرخ و هزینه سفر تاکسیرانی‌ها تا چند هفته آینده هزینه سفر تاکسی‌های اینترنتی نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نرخ کرایه تاکسی های پایتخت از اول اردیبهشت ماه افزایش می یابد

شهروندان از پرداخت الکترونیک برای کرایه تاکسی استفاده کنند

معافیت تاکسی های اینترنتی از مالیات بر ارزش افزوده

از (الف) تا (ی) پلاک خودرو / هر آنچه می خواهید از انواع پلاک های ملی بدانید

کاربران تاکسی‌های اینترنتی به سرویس حمل مسافر، بار تحویل ندهید!

مهلت دریافت معاینه فنی رایگان تاکسی‌های پایتخت تمدید شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی