پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیگنیتی پرایم

حضور 2 محصول جدید در سبد فروش گروه بهمن/ تامین مواد اولیه چالش اصلی تولید کنندگان

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در وبینار آنلاین ضمن اشاره به تولید دو محصول جدید در گروه خودروسازی بهمن از مشکلات خودروسازان کشور در تامین مواد اولیه به خصوص فولاد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بیوک علی مرادلو در این وبینار گفت: گروه بهمن در بحث گسترش سبد محصولات در سال جاری دو […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در وبینار آنلاین ضمن اشاره به تولید دو محصول جدید در گروه خودروسازی بهمن از مشکلات خودروسازان کشور در تامین مواد اولیه به خصوص فولاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بیوک علی مرادلو در این وبینار گفت: گروه بهمن در بحث گسترش سبد محصولات در سال جاری دو محصول جدید ارائه خواهد کرد که یکی از آنها یک خودروی سدان است و گروه خودروسازی بهمن قصد دارد تا در یک برنامه بلند مدت چند ساله در سگمنت های جدید وارد شود.

وی ادامه داد: در بحث همکاری با شریکان خارجی فعالیت هایی شده است، اما در دوران تحریم مشکلاتی به وجود آمد که در صورت بهبود شرایط ادامه همکاری با شریکان خارجی با توجه به تجربیات ما از همکاری در دوران تحریم، با استراتژی جدید گروه بهمن قابل اجرا است. زیرا ما امانتدار سهام داران این گروه خودروسازی هستیم و به همین دلیل امور مالی و تولید و … به طور شفاف در سایت کدال به ثبت می رسد.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن افزود: برنامه ای برای همکاری مشترک پلتفرمی با دیگر خودروسازان در حال حاظر نداریم، ولی در شرکت تیوان همانطور که مطلع هستید در همکاری هایی در حوزه تولید موتور و دیگر بخش های فنی با خودروسازان داخلی انجام شده است.

علی مرادلو در خصوص حضور تعدادی از خودروهای دیگنیتی در خیابان های کشور در حالی که این محصول هنوز به صورت رسمی به فروش نرسیده است گفت: تعداد اندکی از خودروهای دیگنیتی قبل از پایان سال به مشتریان تحویل داده شد و هدف از این کار رصد عملکرد خودروها به صورت میدانی و توسط مصرف کنندگان بود. این روشی است که بسیاری از خودروسازان جهان از ان استفاده می کنند تا آخرین تست ها نیز روی محصول نهایی انجام شود.

دیگنیتی

این مدیر باسابقه صنعت تصریح کرد: در تمام روزهایی که این خودروها در اختیار مشتریان قرار گرفته بود، متخصصین ما در نمایندگی های کشور با رصد خودروها و ارتباط با مالکین، اطلاعات خوبی را جمع اوری و پایش کرده اند که می تواند در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن گفت: نگاه گروه خودروسازی بهمن بزرگ تر از یک برند است و ما به اتفاق کروز و اورند بیشرویک صنعت بزرگ را با 27 هزار تلاشگر تشکیل می دهیم که هر روز برای پیشرفت کشور حرکت می کنیم.

وی با گله از موانع موجود در تامین مواد اولیه به خصوص فولاد برای خودروسازان کشور گفت: اگر قرار است برای محقق شدن شعار سال 1400 تلاشی انجام شود، این تلاش باید از سوی قانون گذاران اتفاق بیفتد. زیرا تولید کنندگان وظیفه خود را می دانند. امروز تهیه واد اولیه از بزرگ ترین چالش های همه خودروسازان کشور است. تامین فولاد آنقدر همراه با موانع است که عملا انرژی ما در مسیر قوانین دست و پا گیر تلف می شود.

علی مرادلو در پایان اضافه کرد: امروز در راه تامین مواد اولیه قوانینی تدوین شه است که انگار همه تولید کنندگان کشور در حال قانون گریز و سودجو هستند.

انتهای پیام/

باید برای رسیدن تیوان به ظرفیت تولید 500 هزار موتور در سال کمک شود

شرایط فروش وانت کارا بهمن موتور

دیگنیتی به تولید انبوه رسید

استقبال گسترده مشتریان از خدمات امداد در محل گروه بهمن

بهمن موتور از تحریم ها پله ای برای توسعه محصولات خود ساخت

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

شرکت های گروه بهمن در جایگاه اول خدمات فروش و پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی