پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی اونتادور

آشنایی با 10 خودرو با گران ترین هزینه حمل و نقل

در بسیاری از کشورها، شرکت‌های خودروسازی برای حمل و نقل خودرو سفارش داده شده از کارخانه به محل نمایندگی، از مشتری هزینه اضافی دریافت می­‌کنند که البته در برندهای گوناگون متفاوت خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یکی از هزینه های اضافی خرید خودرو، هزینه حمل و نقل آن به مقصد معین است، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

در بسیاری از کشورها، شرکت‌های خودروسازی برای حمل و نقل خودرو سفارش داده شده از کارخانه به محل نمایندگی، از مشتری هزینه اضافی دریافت می­‌کنند که البته در برندهای گوناگون متفاوت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یکی از هزینه های اضافی خرید خودرو، هزینه حمل و نقل آن به مقصد معین است، هزینه ای که برند های خودروسازی در جهان آن را به صورت جداگانه از مشتری دریافت می کنند.

طبیعتا هزینه نقل و انتقال خودرو شاسی بلند و پیکاپ گران تر از بقیه است اما جالب است بدانید که عمدتا گران ترین هزینه حمل و نقل متعلق به خودروهای سوپر اسپرت است.

در این مطلب قصد داریم تا با تعدادی از خودروهای گران قیمتی که دست بر قضا از هزینه حمل و نقل بالایی نیز برخوردارند آشنا شویم.

مازراتی کواتروپورته

1. مازراتی

اکثرا می دانید که مازراتی از جمله برند های لوکس ساز صنعت خودرو به شمار می رود البته مازراتی کواتروپورته نتوانسته به رقیبی قدر برای سدان­‌های لوکس و قدرتمند حاضر در بازار خودرو بدل شود.

اما جالب است بدانید که این کمپانی برای حمل تمام مدل‌های ساخت خود 1495 دلار دریافت می­‌کند درحالی‌که این مبلغ برای کواتروپورته به 1995 دلار افزایش می­‌یابد.

آکورا

2. آکورا

آکورا چند سال پیش اقدام به معرفی نسل جدید مدل NSX نمود و دوباره به جمع سازندگان خودروهای سوپراسپرت بازگشت. هزینه حمل این خودروی هیبرید با 573 اسب‌بخار قدرت و قیمت پایه 157,500 دلار برابر با 1995 دلار است.

جیپ

3. جیپ

انتظار نداشتیم نام جیپ را در کنار سازندگان خودروهای سوپراسپرت مشاهده کنیم چراکه این شرکت همواره به تولید خودروهای مناسب برای آفرود معروف بوده است.

البته با معرفی نسل جدید واگونیر در دو نسخه عادی و گراند، اوضاع تاحدی تغییر کرده و این شرکت مجدداً به حوزه شاسی‌­بلندهای لوکس بازگشته است.

برخلاف اکثر محصولات جیپ که با قیمت 1495 دلار به نمایندگی حمل می­‌شوند، هزینه حمل این دو خودرو برابر با 2 هزار دلار است که معادل 3.4 درصد از قیمت پایه این خودروهاست.

لوتوس

4. لوتوس

مدل اوورا GT تنها خودروی صفر کیلومتر قابل خریداری در نمایندگی‌های این شرکت است. این خودرو که به پیشرانه شش سیلندر ساخت تویوتا مجهز شده با قیمت پایه 960,950 دلار به فروش می‌­رسد که البته هزینه 2200 دلاری حمل نیز به آن اضافه می‌­شود.

بنتلی فلایینگ اسپر

5. بنتلی

در بازار خودروهای لوکس، بنتلی همواره در تعقیب رولزرویس بوده و به عنوان جدی­ ترین رقیب آن شناخته می­‌شود.

هر 3 محصول این شرکت شامل بنتایگا، کانتیننتال GT و فلایینگ اسپور که به طور متوسط با رقم پایه 203,558 دلار به فروش می­‌رسند، پس از پرداخت 2725 دلار به نمایندگی ارسال خواهند شد.

رولزرویس فانتوم

6. رولزوریس

در حال حاضر قیمت هیچکدام از محصولات صفر کیلومتر این شرکت کمتر از 300 هزار دلار نیست، درحالی‌که قیمت مدل فانتوم به راحتی از مرز نیم میلیون دلار هم عبور می­‌کند.

هر 4 محصول این شرکت شامل مدل شاسی‌­بلند کالینان با دریافت 2750 دلار به محل نمایندگی منتقل می­‌شوند.

آستون مارتین دی بی ایکس

7. آستون مارتین

محصولات استون‌مارتین علاوه بر زیبایی و عملکرد فنی عالی، به حضور در سری فیلم‌­های جیمز باند شناخته می‌­شوند. این شرکت بریتانیایی هم اخیراً به جمع سازندگان شاسی­‌بلند اضافه شده و مدل DBX را روانه بازار کرده که البته برای حمل آن مبلغ نسبتاً هنگفت 3086 دلار دریافت می­‌کند. هزینه حمل مدل اسپرت ونتیج نیز همین مقدار خواهد بود.

مک لارن جی تی 2020

8. مک لارن

مدل GT با قدرت 612 اسب‌بخار یکی از نمودهای بارز توانایی طراحی و فنی این شرکت است، که برای حمل آن تا نمایندگی باید 3195 دلار پرداخت کرد.

هرچند این مبلغ برابر با تنها 1.5 درصد از قیمت پایه 210 هزار دلاری این خودروست، اما سه برابر هزینه حمل نسل جدید شورولت کوروت است.

فراری

9. فراری

این شرکت ایتالیایی برای حمل تمام محصولات خود از کوپه موتور-جلو روما گرفته تا F8 اسپایدر، 3950 دلار پرداخت می­‌کند.

لامبورگینی اوروس

10 . لامبورگینی

تصویر محصولات این خودروساز ایتالیایی، پای ثابت دیوار اتاق نوجوانان و جوانان ماشین باز بوده است و از آنجایی که محصولات این شرکت معمولاً در رده­‌های بالایی عملکرد فنی و قیمت قرار می­‌گیرند، جای تعجبی نیست که هزینه زیادی هم برای حمل آن‌ها دریافت شود. در میان تمام لامبورگینی­‌ها،بالاترین هزینه حمل و نقل را مدل اوروس دارد که برابر با 3995 دلار است.

انتهای پیام/

بنتلی بنتایگا هیبرید مولینر چه مشخصاتی دارد؟

رنده و پنبه!/ رقابت بنتلی کانتیننتال GT و استون‌مارتین DBS سوپرلگرا ولانته

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

بهترین خودرو شاسی بلند 2020 کدام است؟

مرسدس بنز 722 SLR منحصر به فرد به فروش خواهد رسید

احیای تکنولوژی فراموش شده/ مرور کوتاهی بر تاریخچه یکصد ساله خودروهای هیبریدی

داستان اوراکان/ بررسی لامبورگینی خاص در جزیره کیش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی