پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

722 SLRمک لارن مرسدس بنز (2)

مرسدس بنز 722 SLR منحصر به فرد به فروش خواهد رسید

مرسدس بنز 722 SLR را بدون شک می توان به عنوان یکی از برترین سوپر اسپرت های دهه اخیر نام برد. این خودرو به مدت 7 سال با همکاری بین مرسدس بنز و مک لارن ساخته شد. این سوپر اسپرت معروف در تیپ های مختلف کوپه، رودستر و اسپیدستر تولید محدود ساخته شد. در سال […]

ارشیا
شنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

مرسدس بنز 722 SLR را بدون شک می توان به عنوان یکی از برترین سوپر اسپرت های دهه اخیر نام برد. این خودرو به مدت 7 سال با همکاری بین مرسدس بنز و مک لارن ساخته شد. این سوپر اسپرت معروف در تیپ های مختلف کوپه، رودستر و اسپیدستر تولید محدود ساخته شد. در سال 2006 این دو کمپانی یک نمونه Limited Edition را هم از این خودرو ساختند. این نمونه از موتوری قدرتمند تر، رینگ های 19 اینچی آلومینیومی و زیربندی اسپرت بهره می برد.

722 SLRمک لارن مرسدس بنز (3)

تنها یک سال بعد نمونه رودستر معرفی شد و سر انجام در سال 2010 تولید این نمونه متوقف شد. پس از پایان تولید این خودرو، تیم مک لارن 25 نمونه از SLR Mclaren Edition را معرفی کرد که تنها 6 نمونه از آن کروک بود. نمونه نارنجی رنگی که مشاهده می کنید یکی از آن 6 نمونه معروف است که نسبت به 5 نمونه دیگر از مشخصات خاص تری بهره می برد.

722 SLRمک لارن مرسدس بنز (4)

این نمونه تنها مک لارن 722 با رنگ مخصوص دو رنگ نارنجی و مشکی است. موتور این خودرو نسبت به سایرین 100 اسب بخار قدرت بیشتری دارد. این قدرت به لطف تقویت سیستم نرم افزاری خودرو، اینترکولر و اگزوز جدید است.

722 SLRمک لارن مرسدس بنز (8)

بدنه این خودرو هم از چندین قطعه فیبرکربنی بهره می برد. گلگیرهای جلو، صندوق عقب، آینه های جانبی، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب از جنس فیبر کربن ساخته شده اند. در قسمت داخلی هم رنگ بندی مشکی و نارنجی حفظ شده است. اکنون تنها نمونه از مک لارن 722 SLR با مشخصات فوق با قیمتی معادل 1,050,000 دلار به فروش خواهد رسید.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی جدید ترین شاهکار مک لارن / اسپیدتِیل، تلفیقی از قدرت و آیرودینامیک

استون مارتین زاگاتو کمیاب تنها با 417 کیلومتر کارکرد به فروش می رسد

آتش زیر خاکستر!/ معرفی 20 سوپر اسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش سوم

آتش زیر خاکستر!/ معرفی 20 سوپر اسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش دوم

آتش زیر خاکستر / معرفی 20 سوپراسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش اول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی