پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آشنایی با مینی JCW مدل 2022

شرکت انگلیسی مینی در تاره ترین اقدام خود جزئیات بیشتری از خودرو مینی JCW مدل 2022 منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت انگلیسی مینی ابتدای سال جاری محصولات جدید خود را با مدل 2022 معرفی کرد و همزمان با این اقدام از مشخصات کامل (John Cooper Works) پرده برداری کرد. این خودروساز […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

شرکت انگلیسی مینی در تاره ترین اقدام خود جزئیات بیشتری از خودرو مینی JCW مدل 2022 منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت انگلیسی مینی ابتدای سال جاری محصولات جدید خود را با مدل 2022 معرفی کرد و همزمان با این اقدام از مشخصات کامل (John Cooper Works) پرده برداری کرد.

این خودروساز در تاره ترین اقدام خود جزئیات بیشتری از این خودرو به منتشر کرده است.

چراغ ‌های دایره­‌ای شکل جلو با حاشیه LED و جلوپنجره شش ضلعی که به عنوان هویت مینی در سال‌های اخیر شناخته شده، در این مدل هم قابل مشاهده است با این تفاوت که ورودی­‌های بزرگتر جریان هوا در سپر جلو، باعث افزایش خشونت چهره مینی JCW مدل 2022 شده است.

مینی (1)

البته این قطعات از جنبه کاربردی هم قابل توجه هستند چراکه به صورت همزمان باعث کاهش دمای پیشرانه و ترمزها خواهند شد.

اما در فضای کابین با تغییراتی اساسی مواجه هستیم زیرا نرم‌­افزار سیستم اطلاعات سرگرمی بروزرسانی شده و از گرافیک زیباتری بهر‌­ه‌مند شده است. موارد جدید در محیط کاربری این نرم­‌افزار و امکان انتخاب چند رنگ جدید در نورپردازی داخلی، جزء سایر موارد قابل ذکر است.

مینی (2)

در زیر کاپوت مینی JCW مدل 2022 با تغییر خاصی مواجه نیستیم چراکه همچنان پیشرانه 2 لیتری توئین توربو با 231 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور در این بخش حضور دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت مینی JCW با جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک، به ترتیب برابر با 6.3 و 6.1 ثانیه خواهد بود.

مینی (4)

مینی JCW جدید را می‌­توان با سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر نیز سفارش داد که به لطف حسگرهای متصل به هریک از کمک‌­فنرها، فشار وارد شده به هریک را تشخیص می­‌دهد.

بنابر اظهار مینی، این سامانه قادر است بین سواری اسپرت و راحتی تعادل برقرار کند. این سیستم به عنوان بخشی از تریم جان کوپر ورکز، با مواردی شامل سطوح مشکی پیانو و پوشش چرمی جدید همراه می­‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

آشنایی با مینی 135 هزار دلاری!

پیرمردی که بازنشسته نمی‌شود!/ نگاهی به یکی مینی مسابقه ای با تغییراتی اساسی

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

وحشی مینیاتوری!/ نگاهی به مینی کوپر 1975 کاردستی مجموعه سام اسپید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی