پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

خرید و فروش خودرو در بازار غیر رسمی در جریان است

نایب رییس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران گفت: با توجه به تعطیل بودن بازار رسمی خودرو خرید و فروش‌ها در فضای مجازی در جریان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نعمت الله کاشانی، نایب رییس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران با اشاره به تعطیلی 2 هفته‌ای اصناف، اظهار کرد: هم اکنون بازار رسمی خودرو تعطیل است، […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

نایب رییس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران گفت: با توجه به تعطیل بودن بازار رسمی خودرو خرید و فروش‌ها در فضای مجازی در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نعمت الله کاشانی، نایب رییس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران با اشاره به تعطیلی 2 هفته‌ای اصناف، اظهار کرد: هم اکنون بازار رسمی خودرو تعطیل است، اما بازار غیر رسمی فعال بوده و خرید و فروش‌ها در فضای مجازی در جریان است.

وی افزود: امکان تحلیل بازار با تکیه بر قیمت های اعلامی در فضای مجازی امکانپذیر نیست و قیمت های استخراج شده خودروها از قیمت های خریدارانی است که نسبت به آگهی خودروی خود در فضای مجازی اقدام کرده اند و بدون شک این قیمت ها هیچ منبع موثقی به شمار نمی رود که بتوان با تکیه بر آن ها نسبت به تحلیل بازار خودرو اقدام کرد.

کاشانی در خصوص پیش بینی خود از وضعیت بازار نیز بیان کرد: تا زمانی که بازار خودرو همچنان در تعطیلی باقی بماند نمی توان پیش بینی درستی از بازار داشت و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما در صورت کاهش قیمت دلار بدون شک قیمت ها در بازار خودرو نیز کاهشی خواهد بود.

وی تاکید کرد: که بازار خودرو در حال حاضر قابلیت تحلیل ندارد و نمی توان قیمت های اعلامی در فضای مجازی نسبت به پیش بینی بازار خودرو اقدام کرد.

انتهای پیام/ منبع: خودروکار

پژو 207 یک میلیون تومان گران تر شد! | قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد

در بازار خودرو چه می گذرد؟

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز + جدول

عرضه خودرو در بورس کالا به تصویب کمیسیون صنایع رسید

شکست انحصار یا ترس از وابستگی! / کدام مانع توسعه صنعت خودرو است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی