پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا سورنتو پس‌‌وست

کیا سورنتو پس‌‌وست ،آب‌نباتی در لاس وگاس

یکی از خودرو های مفهمومی بسیار جالب نمایشگاه سیمای امسال در لاس وگاس ، که برای یک سفر ماجراجویانه آفرود در دل جنگل‌ها و مسیرهای ناهموار، مجهز شده است ،کیا سورنتوی پس‌‌وست ادونچر می باشد. پس‌وست به “Pacific West”، یا غرب اقیانوس آرام برمی‌گردد ، بنابراین کیا در کانسپت ادونچر سورنتو ،مکان هایی مانند پورتلند […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۴

یکی از خودرو های مفهمومی بسیار جالب نمایشگاه سیمای امسال در لاس وگاس ، که برای یک سفر ماجراجویانه آفرود در دل جنگل‌ها و مسیرهای ناهموار، مجهز شده است ،کیا سورنتوی پس‌‌وست ادونچر می باشد.

پس‌وست به “Pacific West”، یا غرب اقیانوس آرام برمی‌گردد ، بنابراین کیا در کانسپت ادونچر سورنتو ،مکان هایی مانند پورتلند و سیاتل و جنگل‌های وسیع موجود در آن ناحیه را در ذهن داشته است.

کیا سورنتو پس‌‌وست

افرادی که این منطقه از آمریکا را خانه خود می‌دانند، معمولاً طرفداران سرسختی از طبیعت و محیط‌های خارج از شهر هستند.از این رو پس‌وست ادونچر سورنتو گزینه‌ای مناسب برای یک ماجراجویی خانوادگی در این مناطق است.

LGE-CTS موتور اسپرتس ، طراحی و ساخت این مدل را انجام داده است. این سورنتوی کاربردی، دارای دو نوار چراغ LED، یک طراحی جدید برای جلوبندی، شوک‌های کویل‌اور «فوکس ریسینگ 2.0»، فنربندی «آیباخ»، سپرهای جدید در جلو و عقب است. در نتیجه، به ارتفاع رانندگی در این سورنتو به اندازه ۱۵۲ میلی‌متر اضافه شده است.این شرکت برای رنگ‌آمیزی سورنتو از یک طرح چند لایه با افکت‌های «آب‌نباتی» و «مرواریدی» استفاده کرده است.

کیا سورنتو پس‌‌وست کیا سورنتو پس‌‌وست

در زیر کاپوت این مدل ،باید گفت که فارغ از قدرت ۲۹۰ اسب‌بخاری، پس‌وست ادونچر سورنتو با سیستم مکش WFj اسنورکل همراه است.

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی