پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای Mufasa Adventure / همان هیوندای توسان با چاشنی جیپ!

هیوندای از شاسی بلند کامپکت خود به نام Mufasa Adventure کانسپت برای بازار چین رونمایی کرد. این شاسی بلند کوچک با چاشنی آفرود، قصد دارد بتواند به عنوان جیپ اقتصادی سهمی از بازار آفرودهای کامپکت را به خودش اختصاص دهد. نسخه نهایی و تولیدی این هیوندای در ماه آوریل سال جاری در جریان نمایشگاه خودرو […]

سامیار راشد
شنبه - ۵ فروردین ۱۴۰۲

هیوندای از شاسی بلند کامپکت خود به نام Mufasa Adventure کانسپت برای بازار چین رونمایی کرد. این شاسی بلند کوچک با چاشنی آفرود، قصد دارد بتواند به عنوان جیپ اقتصادی سهمی از بازار آفرودهای کامپکت را به خودش اختصاص دهد. نسخه نهایی و تولیدی این هیوندای در ماه آوریل سال جاری در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هیوندای Mufasa Adventure با تایرهای آفرود، رکاب جانبی، پنل های پلاستیکی مشکی رنگ اطراف گلگیر، سپر آفرود جلو و عقب، باربند بزرگ بر روی سقف، پروژکتورهای نوری روی باربند و جزئیاتی از این قبیل، چغر تر بنظر می رسد و از نظر ابعاد، در حد و اندازه توسان است.

این آفرود کامپکت از موتور دو لیتری تنفس طبیعی به توان 158 اسب بخار بهره می برد و به زودی نسخه هیبریدی نیز برای آن معرفی می شود.

هیوندای Mufasa Adventure در حقیقت همان هیوندای Mufasa بوده که با کیت آفرود، توانایی حرکت در مناطق صعب العبور را دارد. این آفرودر کوچک در کنار توانایی های آفرود و تجهیزات رفاهی و آپشن های معمول یک خودرو کره ای، می تواند فروش خوبی را در بازار تجربه کند.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی