پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استیشن جیلی

استیشن جیلی ، در دام شکارچیان!

تصاویر شکاری از محصول جدید جیلی ، منتشر شد.شرکت خودروسازی جیلی سوای دیگر چینی‌ها بوده و با کیفیت محصولاتش توانسته توجهات را در سطح جهانی به خود جلب کند ، از این رو وبسایت‌های خودرویی اقدام به انتشار تصاویر شکاری این محصول کرده اند. این تصاویر بیانگر ساخت اولین خوروی استیشن جیلی توسط این کمپانی خودروسازی […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

تصاویر شکاری از محصول جدید جیلی ، منتشر شد.شرکت خودروسازی جیلی سوای دیگر چینی‌ها بوده و با کیفیت محصولاتش توانسته توجهات را در سطح جهانی به خود جلب کند ، از این رو وبسایت‌های خودرویی اقدام به انتشار تصاویر شکاری این محصول کرده اند.

این تصاویر بیانگر ساخت اولین خوروی استیشن جیلی توسط این کمپانی خودروسازی چینی است.در حال حاضر جزییات بسیار کمیابی در خصوص این اتومبیل در دسترس است، ولی اطلاعاتی هم که وجود دارد،حاکی از این است که این خودرو قرار است به طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو چین به معرفی و نمایش درآید و اساسا استیشنی برپایه امگرند خواهد بود.

استیشن جیلی

این خودرو ، از یک طراحی به سبک اروپایی‌ها به لطف یک سقف شیب دار، پنجره کوچک عقب، خروجی‌های کرومی دوبل اگزوز، چراغ‌های تمام LED و رینگ‌های 5 پره‌ای دوبل آلیاژی بهره می برد ، چیزی که کمتر یک استیشن در محصولات چینی ، دارا می باشد.

در مورد مشخصات فنی این خودرو، جیلی اطلاعاتی را هنوز منتشر نکرده است ، اما شایعات دال بر استفاده از یک پیشرانه محرک هیبریدی با یک پیشرانه الکتریکی و موتورهای بنزینی توربوشارژر دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی