پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تارا ایران خودرو

مركز تيونينگ و سفارشي سازي محصولات در آپكو افتتاح شد

مركز تخصصي تيونينگ و سفارشي سازي محصولات ايران خودرو در شركت آپكو با حضور ريس هيئت عامل ايدرو و مديران اين شركت افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقيمي مديرعامل ايران خودرو در اين مراسم گفت: از ٥٠٠ حادثه حريقي كه در خودروها اتفاق افتاده است ٤٤٠ حادثه مربوط به نصب […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ خرداد ۱۴۰۰

مركز تخصصي تيونينگ و سفارشي سازي محصولات ايران خودرو در شركت آپكو با حضور ريس هيئت عامل ايدرو و مديران اين شركت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقيمي مديرعامل ايران خودرو در اين مراسم گفت: از ٥٠٠ حادثه حريقي كه در خودروها اتفاق افتاده است ٤٤٠ حادثه مربوط به نصب قطعات غير استاندارد و يا مراكز غير استاندارد بوده است.

او ادامه داد: مجموعه اقداماتي كه در يك مركز استاندارد نصب آپشن و خدمات ديگر انجام مي شود، حافظ امنيت و البته گارانتي خودرو هست.

مقيمي ادامه داد: گاهي نصب آپشن هاي غير استاندارد باعث ايجاد اشكال در بخش هاي ديگر خودرو مي شود كه در نهايت باعث مراجعه بيشتر خودروها به مراكز خدمات ايران خودرو مي شود.

او ضمن اشاره به برنامه ايران خودرو براي حضور آپكو در بازارهاي خارجي منطقه ايي گفت: ضمن ظرفيت هايي كه در ايران وجود دارد، برنامه ما اين است كه بتوانيم محصولاتي كه در بازارهاي منطقه اي به فروش رسيده است را نيز حمایت كنيم.

مقيمي تصريح كرد: برنامه ما اين است كه يك درصد از توليد ماهانه را از طريق آپكو به فروش برسانيم.

حسن جُليني مديرعامل شركت آپكو در اين مراسم با اشاره به تغييراتي كه در شركت آپكو رخ داده است،گفت: نيازهاي مشتريان ايران خودرو باعث شده است كه فعاليت در حوزه ديتيلينگ و سفارشي سازي خودروها را با نگاهي ويژه در يك مركز تخصصي راه اندازي كنيم.

او ادامه داد: در حال حاضر بيش از ٤٠ دستگاه خودرو در بخش سراميك بدنه و تغييرات فني آماده سازي شده اند.

مديرعامل آپكو ادامه داد: با شركت هاي دانش بنيان همكاري هايي انجام شده است كه كلاچ برقي ايم تال با امكانات ويژه از جمله دستاوردهاي آن است.

جُليني افزود: از فروردين سال جاري ماهانه ٣ ميليارد تومان فروش آپشن در آپكو انجام مي شود و اين عدد بايد به ٣٠ ميليارد برسد.

او در ادامه ضمن اشاره به برنامه آپكو به راه اندازي دوره هاي ديتيلينگ و تيونينگ گفت: آپكو در آينده با تفاهم نامه اي كه با فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني امضاء خواهد كرد به صورت جدي در حوزه موتور اسپرت هم وارد مي شود.

انتهای پیام/

قرعه کشی محصولات ایران خودرو فردا برگزار می شود

تشکیل کمیته راهبری مدیریت استعدادها در ایران خودرو

هدف ساخت داخل،‌ مقاوم سازی تولید در برابر تحریم‌ ها است

رضایتمندی مشتریان در گرو ارتقای کمی وکیفی محصولات خودروسازان

افت نقدینگی، علت کاهش عرضه خودرو به بازار است

فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو از فردا

ایران خودرو دیزل در تولید و داخلی سازی خودروهای کار پیشتاز است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی