پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی ، پیکان نقره‌ای سه‌بعدی می سازد

آئودی ، پیکان نقره‌ای سه‌بعدی می سازد

آئودی توانست به کمک پرینتر سه بعدی ، از خودروی پیکان نقره ای کپی دقیقی را در مقیاس 1 به دو بسازد. با استفاده از پودر متالیک ، قسمت‌های متالیک این پیکان نقره‌ای پرینت شده متالیک با اندازه دانه‌ی 15 تا 40 هزارم میلی‌متر (چیزی نزدیک به نصف قطر تار موی انسان) ایجاد شده است.دراین […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

آئودی توانست به کمک پرینتر سه بعدی ، از خودروی پیکان نقره ای کپی دقیقی را در مقیاس 1 به دو بسازد.

با استفاده از پودر متالیک ، قسمت‌های متالیک این پیکان نقره‌ای پرینت شده متالیک با اندازه دانه‌ی 15 تا 40 هزارم میلی‌متر (چیزی نزدیک به نصف قطر تار موی انسان) ایجاد شده است.دراین قسمت برای ذوب کردن پودر متالیک از گزینش گرمایی لیزری استفاده شده است.

پرینت سه‌بعدی‌ای که در روند ساحت آئودی به کار گرفته شد قطعات استیل و آلومینیومی را هم چاپ کرد. این عمل باعث شد که چگالی بهتری نسبت به روند تولید ذوبی، ریخته‌گری و یا فرآیند تولید اجزا و اشکال با طول 240 میلی‌متری و ارتفاع 200 میلی‌متری حاصل شود.

آئودی ، پیکان نقره‌ای سه‌بعدی می سازد

در ساخت آئودی نوآوری هایی که شامل ابزار هوشمند می باشد ، دیده می شود. . این ابزار با استفاده از لیزر و فعال‌کننده‌ها موقعیت ورق‌های فلزی را اندازه می‌گیرند و فرآیند را با دقت به انجام می‌رسانند.این اقدام جالب جالب باعث می‌شود که برجستگی‌ها و یا خطوط روی بدنه‌ی فلزی خودرو واضح‌تر و مناسب‌تر ایجاد شود.

این کپی نقره ای اررو به خودروی پرینت شده پورشه یعنی همان کیمن سه‌بعدی‌ای که چند سال پیش معرفی شده بود ملحق می‌شود.

آئودی ، پیکان نقره‌ای سه‌بعدی می سازد

این شاخه گروه فولکس‌واگن با 14 واحد ساخت در 9 کشور پیشگام در توسعه فن‌آوری‌های جدید است. سرمایه‌گذاری‌های مشترکی تحت رهبری پروفسور دکتر هابرت والت برای تحقیق و توسعه این بخش انجام شده است که اولین هدف آن تمرکز بر پرینت سه‌بعدی است.

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی