پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو ۸ پرو

تیگو 8 پرو توسط مدیران خودرو به بازار ایران می آید

طبق اعلام شرکت مدیران خودرو، خودرو تیگو 8 پرو به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طبق اعلام شرکت مدیران خودرو، خودرو تیگو 8 پرو به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار می […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

طبق اعلام شرکت مدیران خودرو، خودرو تیگو 8 پرو به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طبق اعلام شرکت مدیران خودرو، خودرو تیگو 8 پرو به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار می شود.

تیگو 8 پرو اخیرا در بازار چین و سایر بازارهای مهم چون برزیل ، روسیه ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس ترین محصول شرکت سازنده معرفی شده است.

تیگو 8 پرو یک شاسی بلند لوکس و مدرن بوده که با اندازه و ابعاد بزرگ و به صورت 7 نفره به بازار ایران عرضه می شود که می تواند برای خانواده های ایرانی مورد توجه قرار گیرد .

این خودرو با داشتن طول 4722 میلی متر ،عرض 1860 میلیمتر و ارتفاع 1745 میلیمتر و فاصله دو محور 2710 میلیمتر می توان به عنوان یک شاسی بلند مید سایز در کلاس رقابتی هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد.

زبان طراحی این خودرو از آخرین و به روزترین متد طراحی پیروی میکند که حس یک شاسی بلند طراز اول را برای خریداران تداعی می کند.

جلو پنجره خاص این خودرو که حالت الماس گونه دارد جلوه خاصی به آن داده است. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ایی ، و مجموعه از امکانات ایمنی اشاره کرد.

همچنین این خودرو دارای امکانات رفاهی چون دوربین 360 درجه اچ دی است و همچنین تهویه مطبوع این خودرو دارای فیلتر ان 95 است که از ورود ویروس به کابین خودرو جلوگیری می کند .

سال گذشته تنها در بازار کشور چین که تمام مدل ها و برندهای خودرویی جهانی به صورت آزادانه فعالیت می کنند تیگو 8 موفق به فروش حدود 140.000 دستگاه گردید که هم برای سازنده یک رکورد بزرگ بود و هم در این سگمنت قیمتی و کلاسی این تعداد فروش نمایانگر یک محصول موفق است.

همچین از ابتدا عرضه تیگو 8 تا کنون حدود 300 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است .

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی