پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو ۸ پرو

تیگو 8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می آید ؟

تیگو 8 پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور شود و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو لوکس ترین محصول مدیران خودرو، تیگو 8 پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

تیگو 8 پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور شود و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

لوکس ترین محصول مدیران خودرو، تیگو 8 پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور شود و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت .

به لحاظ فنی تیگو 8 پرو از یک موتور 2 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن در متر و گیربکس 9 سرعته بهره می برد .

همچنین یک موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر بوده قرار می دهد.

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو 7 برای رقابت با کراس اوورهای کره ایی آغاز کرد و به سرعت تیگو 7 به عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت کرد.

حال تیگو 8 پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه می رسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندای سانتافه ، میتسوبیشی اوتلندر و… به رقابت بپردازد .

تیگو8 پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های قابل توجهی دارد ، رادار نقطه کور ، سیستم پایداری الکترونیکی ، سیستم ضد لغزش ، کنترل در سربالایی و پائینی ، 6 عدد ایربگ ( جلو- جانبی – پرده ایی و… ) از جمله امکانات مهم ایمنی این خودرو است .

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما ، دوربین 360 اچ دی ( با کیفیت بسیار بالا ) ، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش است .

همچنین این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندوق عقب با حرکت پا است که از تیگو 8 پرو یک شاسی بلند مجهز می سازد .

علاوه بر این موارد شنیده ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه ایی را در نظر خواهد گرفت .

انتهای پیام

هت‌ تریک اتوخسروانی در کسب رتبه‌های برتر فروش چری، MVM و خدمات پس از فروش مدیران خودرو

تیگو 5 توربو در قالب یک نسخه محدود می آید

مزیت های طرح جایگزینی محصولات مدیران خودرو چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی