پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از کروز

درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدخودرو گفت: درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است، دولت به جای ورود مستقیم در این صنعت نظارت کند. بخش خصوصی این توانمندی را دارد که مسیرش را پیش ببرد و بازار و سایر ارکان هماهنگ شود. به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۵ تیر ۱۴۰۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدخودرو گفت: درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است، دولت به جای ورود مستقیم در این صنعت نظارت کند. بخش خصوصی این توانمندی را دارد که مسیرش را پیش ببرد و بازار و سایر ارکان هماهنگ شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر رنگ بانوان در قطعه سازی کروز حایز اهمیت بود و جایگاه این صنعت تولیدی را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

معصومه پاشایی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

معصومه پاشایی عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به عنوان یک ایرانی موجب افتخارم بود که از واحدهای تولیدی گروه بهمن و قطعه سازی کروز بازدید کردم افزود: حضور پر رنگ بانوان در قطعه سازی کروز حایز اهمیت بود و جایگاه این صنعت تولیدی را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید بیان داشت: درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است دولت به جای ورود مستقیم در این صنعت نظارت کند. بخش خصوصی این توانمندی را دارد که مسیرش را پیش ببرد و بازار و سایر ارکان هماهنگ شود.

پاشایی با انتقاد از اینکه در صنعت خودرو ممکن است یک حیات خلوت ایجاد شود و سکان داری این صنعت به دست اشخاصی بیفتد که صلاحیت لازم را ندارند خاطرنشان کرد: صنعت خودرو را باید به دست متخصصین و افراد دارای صلاحیت بسپاریم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از گذشته این صنعت باشیم.

۲بازدید از کروز

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی