پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو پاریس با چهره ای متفاوت بازمی گردد

نمایشگاه خودرو پاریس که هر 2 سال یکبار برگزار می شود، سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا دایر نشد. اما این رویداد خودرویی بزرگ و پرطرفدار با تغییراتی در اکتبر 2022 میزبان علاقه مندان خودرو خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو گویا قرار است نماییشگاه خودرو پاریس در قالب ((هفته […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۳۱ تیر ۱۴۰۰

نمایشگاه خودرو پاریس که هر 2 سال یکبار برگزار می شود، سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا دایر نشد. اما این رویداد خودرویی بزرگ و پرطرفدار با تغییراتی در اکتبر 2022 میزبان علاقه مندان خودرو خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

گویا قرار است نماییشگاه خودرو پاریس در قالب ((هفته خودرویی پاریس)) برگزار شود. آخرین بار این رویداد دوسالانه خودرویی در اکتبر 2018 برگزار شد. هر بار برگزاری نمایشگاه خودرو پاریس با معرفی خودروهای مهمی همراه است. چرا که این رویداد خودرویی آنقدر معتبر بوده که اکثر خودروسازان دنیا علاقه دارند محصولات جدید و مهم خود را در این نمایشگاه رونمایی کنند.

در سال 2020 علاقه مندان خودرو انتظار برگزاری نمایشگاه خودرو پاریس را می کشیدند که متاسفانه مثل هر رویداد دیگری، همه گیری ویروس کرونا گریبان این نمایشگاه را نیز گرفت و چراغ های آن خاموش ماند.

در سال 2022 نمایشگاه خودرو پاریس با نمایشگاه اکیپ اتو که بزرگ‌ترین نمایشگاه متمرکز روی سرویس‌های ارتباطی حمل‌ونقل و پس از فروش است ادغام خواهد شد و هفته خودرویی پاریس شکل خواهد گرفت. همه می توانند از این رویداد خودرویی بازدید کنند. اما 2 بخش از این رویداد مخصوص حرفه ای های صنعت خودرو بوده و هرکسی اجازه دسترسی به این 2 بخش را ندارد.

هفته خودرویی پاریس هفدهم تا بیست و سوم اکتبر ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد و در حاشیه آن برخی فعالیت‌ها همچون گفت‌وگو و تست درایو نیز در نظر گرفته شده است. همچنین وجود پلتفرم دیجیتال سفارشی به بازدیدکنندگان اجازه خواهد داد تا از راه دور توسط  تلفن های هوشمند خود مراسم ویژه این نمایشگاه را دنبال کنند. استفاده از پلت فرم های دیجیتال بعد از همه گیری کرونا و لغو رویدادهای خودرویی، گسترش پیدا کرده است.

این در حالیست که بعضی خودروسازان دنیا پیش از گسترش ویروس کرونا نیز علاقه ای به شرکت در رویدادهای سنتی اینچنینی نداشتند و محصولات جدید خود را به صورت مجازی معرفی و رونمایی می کردند. پس می توان گفت این پلت فرم های دیجیتال در رویدادهای خودرویی مورد استقبال قرار خواهند گرفت و آینده روشنی خواهند داشت.

نمایشگاه خودرو پاریس همواره به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودرو به شمار می رود. فعلاً مشخص نیست کدام خودروسازان در هفته خودرویی پاریس حضور خواهند داشت، اما اگر سری به آخرین دوره این نمایشگاه بزرگ بزنیم، می بینیم در سال ۲۰۱۸ حدود ۲۶۰ برند و بیش از ۱۰ هزار خبرنگار از ۱۰۳ کشور در فضایی به مساحت ۱۲۵ هزار مترمربع در نمایشگاه خودرو پاریس حضور پیدا کرده بودند.

از شانگهای چه خبر؟/ نگاهی به تازه های نمایشگاه خودرو شانگهای 2021

نگینی در دل کاخ/ گزارشی از موزه خودروهای تاریخی مجموعه سعد آباد

ب ام و سری 3 جدید در نمایشگاه پاریس رونمایی شد

سورپرایز ب ام و در نمایشگاه توکیو/ ب ام و X2 معرفی شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی