پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همراه اول

تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی کشور توسط همراه اول

همراه اول موفق به أخذ مجوز تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی کشور شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو درخواست مجوز تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (cvc) کشور با محوریت همراه اول، در پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری به ریاست منصور […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۷ مرداد ۱۴۰۰

همراه اول موفق به أخذ مجوز تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

درخواست مجوز تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (cvc) کشور با محوریت همراه اول، در پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری به ریاست منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری مورد موافقت اعضاء قرار گرفت و تصویب شد.

صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی کارآفرینان اول با سرمایه ثبتی 500 میلیارد ریال، با هدف سرمایه گذاری خطرپذیر به ویژه در حوزه های فناوری اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک، با محوریت تحقیق توسعه و نوآوری و با همت مرکز تحقیق و توسعه و شرکت حرکت اول تأسیس شده است.

این صندوق یکی از اجزای اصلی برنامه جامع اکوسیستم نوآوری همراه اول به حساب می آید که در راستای خودکفایی و استقلال فنی و تخصصی، حول محور نیازمندی های فناورانه زیست بوم ICT کشور و بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان سراسر کشور راه اندازی شده است.

همراه اول با استفاده از برنامه جامعه اکوسیستم نوآوری و ارکان مهمی همچون صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (cvc) اقدام به حمایت از استارتاپ ها و تیم های نوپا در حوزه های مرتبط با اکوسیستم ICT کشور می کند.

انتهای پیام

تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بومی‌سازی

همراه اول حامی 2000 کودک طرح محسنین

فراخوان جذب کارآموز در همراه اول

با آیگپ همراه با مسابقات المپیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی