پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همراه اول

آخرین گزارش رگولاتوری از سهم بازار اپراتورها منتشر شد | همراه اول بر مدار صعود

طبق گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبتنی بر آمار سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، نسبت به بازه زمانی مشابه دوساله، سهم بازار همراه اول افزایش پیدا کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دولت دوازدهم که مبتنی بر آمار سه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

طبق گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبتنی بر آمار سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، نسبت به بازه زمانی مشابه دوساله، سهم بازار همراه اول افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دولت دوازدهم که مبتنی بر آمار سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ است، نسبت به بازه زمانی مشابه دوساله، تنها از رشد سهم بازار همراه اول و ریزش ایرانسل و رایتل خبر می‌دهد.

در سه‌ماهۀ اول سال ۱۴۰۰، مشترکان فعال همراه اول ۷۰میلیون و ۲۱۱هزار و ۶۶۵ مشترک، مشترکان فعال ایرانسل ۵۶میلیون و ۷۰۸هزار و ۵۲۸ مشترک و مشترکان فعال رایتل ۴میلیون و ۹۰۳هزار و ۱۵۳ مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه ماهۀ اول سال ۱۴۰۰ نیز ۱۳۱میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۴۶ بوده است.

بر اساس این گزارش و در مقایسه سه ماه نخست سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰، به ترتیب سهم بازار همراه اول از ۵۲.۴۴ درصد در سه ماه نخست سال ۹۸ به ۵۳.۲۷ در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ رسیده و ۰.۸۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

اما سهم بازار ایرانسل از ۴۳.۰۹ به ۴۳.۰۱ رسیده و ۰.۰۷ درصد کاهش پیدا کرده است؛ سهم بازار رایتل هم از ۴.۴۷ به ۳.۷۱ رسیده و ۰.۷۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام

تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی کشور توسط همراه اول

تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بومی‌سازی

همراه اول حامی 2000 کودک طرح محسنین

فراخوان جذب کارآموز در همراه اول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی