پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و موتورسیکلت ۶

موتورسواری به سبک ب ام و | آشنایی با پسران باواریایی‌ R18 به غیر از RSS

شرکت ب ام و به تازگی ۲ نسخه از خانواده موتورسیکلت R18 را با پیشرانه 1802 سی‌سی باکسر معرفی کرده است. یه گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی بود که نسخه اولیه ب ام و R18 معرفی شد و از همان زمان قابل پیش بینی بود که این برند آلمانی برنامه های […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

شرکت ب ام و به تازگی ۲ نسخه از خانواده موتورسیکلت R18 را با پیشرانه 1802 سی‌سی باکسر معرفی کرده است.

یه گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی بود که نسخه اولیه ب ام و R18 معرفی شد و از همان زمان قابل پیش بینی بود که این برند آلمانی برنامه های جالب توجهی برای این موتورسیکلت جذاب دارد. به این ترتیب که به مجرد معرفی اولین نسخه به صورت همگانی بلافاصله صحبت درباره نسخه‌های Touring و Bagger آن شروع شد.

حالا اما می‌دانیم که شایعات مربوط به عرضه زودهنگام این ۲ محصول کم و بیش واقعیت داشته‌ اند. چرا که شرکت سرانجام ۲ تیپ جدید موتورسیکلت R18 را با ویرایش B و Transcontinental معرفی کرد. اگرچه ۲ مدل فوق به صورت مجازی رونمایی شده‌اند ولی خبر خوب این است که عرضه آن‌ها در ماه جاری میلادی انجام خواهد شد.

ب ام و موتورسیکلت ۹

طبق اطلاعات منتشر شده باواریایی‌ ها برای مدل های جدید مجددا به سراغ همان پیشرانه 1802 سی‌سی باکسر رفته اند. قلب تپنده این موتورسیکلت قادر است 91 اسب‌بخار قدرت را در 4750 دور در دقیقه تولید کند. هم‌چنین گشتاور آن‌ها نیز 150 نیوتن‌متر اعلام شده است.

ب ام و موتورسیکلت ۸

هم روی تیپ B و هم روی تیپ Transcontinental نمایشگر جدید روی فرمان به چشم می‌خورند. در نسخه ترنس‌کانتیننتال شیشه جلو کمی بالاتر از ویرایش بی به نظر می‌رسد. هم‌چنین در قسمت محفظه بار نیز راکب می‌تواند از فضای 48 لیتری آن استفاده کند.

ب‌ام‌و برای این موتور سراغ سیستم صوتی مارشال رفته است. با توجه با ماهیت مسافرتی هر دو مدل، یک باک 24 لیتری سوخت اقدامی عقلانی است. سایر آپشن‌های استاندارد نیز شامل سیستم کروز کنترل داینامیک، ترمز ABS و چراغ‌های LED می‌شود. البته دستگیره‌های گرم‌شونده، استارت بدون کلید، سه حالت سواری و کنترل حرکت در سربالایی به‌عنوان آپشن‌های پولی خواهند بود.

ب ام و موتورسیکلت ۷

قیمت پایه ب‌ام‌و R18 نسخه بی 21 هزار و 945 دلار و قیمت نسخه ترنس‌کانتیننتال 24 هزار و 995 دلار است. جالب آنکه قیمت پایه مدل R18 استاندارد 17 هزار و 495 دلار است.

انتهای پیام | منبع: باما

جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی در نمایندگی پرشیا خودرو 102 شریعتی

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

سوار بر بال خاطرات/ مروری بر خودروهای خاطره انگیز ایران در دهه 50 شمسی

آیفون درب خودرو هم باز می کند! | سیب گاز زده و این همه امکانات

بلندقامتان قلدر در سال ۲۰۲۱! | از قصر متحرک تا دور بازو آرنولد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی