پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

خصوصی سازی خودروسازان راهکار حل مشکلات صنعت خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: بهترین راهکار برای رفع مسائل موجود در صنعت خودروسازی، واگذاری خودروسازان بزرگ کشور به بخش خصوصی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مصطفی رضا حسینی قطب آبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره سازوکار خودروسازان برای فروش خودرو، گفت: جلسات مختلفی در کمیسیون صنایع و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: بهترین راهکار برای رفع مسائل موجود در صنعت خودروسازی، واگذاری خودروسازان بزرگ کشور به بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مصطفی رضا حسینی قطب آبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره سازوکار خودروسازان برای فروش خودرو، گفت: جلسات مختلفی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای رسیدگی به مشکلات موجود در صنعت خودروسازی تشکیل شد و به نظر می‌رسد بهترین راهکار برای رفع این مسائل، واگذاری خودروسازان بزرگ کشور به بخش خصوصی است.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که خودروسازان حیات خلوت دولت‌ها برای جذب نیروی انسانی و مسائل مالی باشند، مشکلات صنعت خودروسازی پاربرجا می‌ماند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از آنجا که بخش خصوصی به دنبال سودآوری است، در صورتی که اداره این شرکت‌ها به این بخش واگذار شود، تمام تلاش خود را برای کاهش قیمت تمام شده خودروهای تولیدی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مافیا در گران شدن اجناس و افزایش قیمت‌ها نقشی اساسی بازی می‌کنند، تصریح کرد: در وهله نخست باید فکری به حال سوداگران کرد زیرا از شرایط موجود سوءاستفاده کرده و به دنبال پر کردن جیب خود هستند.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

قیمت گذاری دستوری دغدغه اصلی خودروسازی کشور

صنعت خودرو کشور ظرفیت افتخار آفرینی دارد

آیا با 206 هم باید خداحافظی کنیم؟ / خودروهایی که استانداردهای لازم را نداشته باشند از خط خارج می شوند

زیان انباشته خودروسازان نتیجه کدام تصمیم گیری اشتباه است؟

انتظارات خودرویی بهارستانی ها از وزیر صنعت آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی