پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واکسیناسیون ایران خودرو

تزریق دوز اول واکسن ۵۰ هزار نفر/ میانگین تزریق روزانه به ۶ هزار دوز رسید

معاون منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز واکسیناسیون شرکت‌های قطعه‌ساز و زنجیره تامین و نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای هفته جاری خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر با همکاری وزارت بهداشت، روند واکسیناسیون شتاب گرفته و به طور متوسط روزانه شش هزار دوز واکسن تزریق می‌شود. به گزارش پایگاه خبری […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ شهریور ۱۴۰۰

معاون منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز واکسیناسیون شرکت‌های قطعه‌ساز و زنجیره تامین و نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای هفته جاری خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر با همکاری وزارت بهداشت، روند واکسیناسیون شتاب گرفته و به طور متوسط روزانه شش هزار دوز واکسن تزریق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد گلچین‌راد با بیان این‌که واکسیناسیون دوز اول کارکنان بسیاری از شرکت های تابعه ایران خودرو نیز انجام شده،‌ گفت: به طور میانگین روزانه بیش از شش هزار دوز واکسن در خانواده بزرگ ایران خودرو شامل کارکنان سایت‌های استانی و قطعه‌ساز تزریق می‌شود که از روز گذشته کارکنان نمایندگی‌های شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز واکسینه شدند.

وی افزود: برای تسریع در اجرای طرح و همچنین سهولت دسترسی کارکنان،‌ علاوه بر شرکت ساپکو، شرکت‌های قطعه‌سازی نیز به عنوان مراکز واکسیناسیون در نظر گرفته شده‌اند.

معاون منابع انسانی ایران خودرو با اعلام واکسینه شدن ۵۰ هزار نفر در گروه صنعتی ایران خودرو تا روز دوم شهریورماه،‌ خاطرنشان کرد:‌ با مساعدت وزارت بهداشت و پیگیری‌هایی که به صورت مستمر صورت می‌گیرد، کارکنان ایران خودرو و زنجیره تامین در محیط امن کاری فعالیت های تولیدی را دنبال خواهند کرد.

وی با بیان این‌که اجرای این طرح، تا ایمن‌سازی تمامی کارکنان، سازندگان و شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد:‌ پس از اتمام واکسیناسیون همکاران امیدواریم با مساعدت و تایید وزارت بهداشت، در مرحله بعدی خانواده کارکنان نیز در دایره دریافت کنندگان واکسن کرونا قرار گیرند.

انتهای پیام/

سه محصول در فروش فوق العاده ایران خودرو/ قرعه کشی ۷ شهریورماه

نخستین نمونه شبکه برق و الکترونیک خودروی ساخت داخل

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو + جدول قیمت

تحویل اتوبوس آمبولانس ایران خودرو دیزل از نیمه شهریور آغاز می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی