پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو مدیران خودرو

از فناوری تا نبوغ تیگو 8 پرو

در سال 1999 ، اولین سدان چری خودرو از خط مونتاژ خارج شد. بعد از گذشت بیش از 20 سال توسعه ، خودروهای چری به بیش از 80 کشور جهان صادر می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در سال 1999 ، اولین سدان چری خودرو از خط مونتاژ خارج شد. بعد از گذشت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

در سال 1999 ، اولین سدان چری خودرو از خط مونتاژ خارج شد. بعد از گذشت بیش از 20 سال توسعه ، خودروهای چری به بیش از 80 کشور جهان صادر می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در سال 1999 ، اولین سدان چری خودرو از خط مونتاژ خارج شد. بعد از گذشت بیش از 20 سال توسعه ، خودروهای چری به بیش از 80 کشور جهان صادر می شود.

این شرکت 10 کارخانه تولیدی و شبکه ای از بیش از 1500 مرکز فروش و خدمات در سراسر جهان تاسیس کرده است ، مجموع تجمعی بیش از 1.65 میلیون خودرو را صادر کرده و در 17 سال متوالی رتبه نخست را در حجم صادرات فروش خودروهای سواری چینی کسب کرده است.

اگر مرسدس بنز را اولین رهبر در صنعت خودرو باشد ، چری اولین پیشرو در بین برندهای چینی است. لذا می توان گفت داشتن فناوری و ارتقاء آن دلیل اصلی پیشرو بودن می تواند باشد .

به عنوان نمونه ، برند چری اخیراً مدل TIGGO8 PRO را معرفی کرده است. این مدل به عنوان SUV پرچمدار از نظر طراحی و کیفیت محصول به ارتفاعات جدیدی برای برندهای چینی رسیده است.

همه ما خودروهای وارداتی را دوست داریم چون کیفیت آن ها در طول زمان توسط برند و مدل های گوناگون برای ما اثبات شده و به نوعی در مقابل برندهای جدید اطمینان بیشتری داریم . اما تیگو8 پرو در واقع یک خودروی جهانی است که آزمایش خود را به خوبی پس داده و اثبات کرده است، این خودرو برای مطابقت با استانداردهای تست آب و هوا در مناطق مختلف ، نیاز به سازگاری محصول هدفمند بر اساس محیط های مختلف در بازارهای مختلف در سراسر جهان ، به ویژه در شرایط شدید مانند سرمای شدید و گرمای شدید ، دارد. TIGGO8 PRO در روسیه ، عربستان سعودی ، برزیل و دیگر مناطق فروش خوبی داشته است ، که همگی نمایانگر سه محیط شدید سرما ، گرمای شدید و رطوبت شدید هستند. می توان گفت که کیفیت آن کاملاً در برابر محیط های سخت مقاومت کرده است.

تمرکز بر جزئیات به ایجاد ظاهری جذاب ختم می شود

حتی برای برند مرسدس بنز نیز بسیار سخت است که تمامی محصولات آن درجه یک در نظر گرفته شوند و برای رسیدن به این هدف گام به گام حرکت می کنند.

اما شرکت چری برای رسیدن به هدف تولید محصولات ممتاز تلاش های بسیار داشته و پلت فرم های جدیدی را تولید کرده است که نمود آن را در تیگو 8 پرو میتوان دید که از جدیدترین سبک طراحی خانواده چری با نام LIFE IN MOTION 3.0 استفاده کرده است که با ظاهری خاص و پخته و توجه به جزئیات حس مصرف کننده را به طور قابل توجهی ارتقاء میبخشد .

در یک خودروی لوکس توجه به جزئیات از اهمیت ویژه ایی برخوردار است که می توان آن را در تیگو 8 پرو دید.

به عنوان مثال جلوپنجره ماتریسی نقطه ایی جدید به صورت شعاعی و از طرحی شبیه به الماس استفاده میکند و علاوه بر حس طراحی بالا ، یک سبک لوکس منحصر به فرد را به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کرد ، طراحی مجموعه نورپردازی است. چراغ های جلوی LED جدید با چراغ های روشنایی روز و چراغ های راهنمای داینامیک ، با نوارهای داخلی که به شکل تیغه های تیز شکل شده اند و نوارهای نور داخل چراغ های عقب در یک آرایه الماس کریستالی چیده شده اند و حس ظریفی را از بیرون ایجاد می کنند. در طول سفر ، درجه و درجه تمایز عالی بی عیب و نقص است ، چه زمانی که چراغ پیچ روشن است یا چراغهای جلو در شب روشن هستند.

کابین خودرو

تجریه ای متفاوت در کابینی لوکس

تجمل خودروهای لوکس فقط یک تجربه بصری نیست. اغلب شامل یک تجربه دلپذیر چند حسی ، مانند حس شنوایی و حس لامسه است. با نگاه به داشبورد تیگو8 پرو از یک طرح اتصال متقابل سه صفحه ای بسیار آوانگارد با مساحت زیادی از چرم استفاده می کند و باعث می شود حس کلی تکنولوژی لوکس بودن پدید آید .

در تجربه لمسی ، کل خودرو از چرم در مقیاس بزرگ استفاده می کند که پنل درها ، کنسول وسط و صندلی های داخل خودرو را در بر می گیرد.

تقریباً همه مناطقی که مسافران می توانند بیشتر اوقات با آن تماس بگیرند در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ، صندلی همچنین دارای یک فرآیند فوم مناسب یک طرح اسفنجی راحت است که به بالشتک پشت اجازه می دهد تا جلوه بهتری داشته باشد.

این مدل همچنین مجهز به تکیه گاه سر مدل هواپیمای منحصر به فرد است که در نوع خود استرس و فشار را تسکین می دهد و از تنظیم چهار جهت-جلو ، عقب و هر دو طرف و همچنین تنظیم زاویه پهلو صندلی پشتیبانی می کند. این امر پشتیبانی چند جهته از گردن را در اختیار مسافران قرار می دهد و باعث راحتی بیشتر سوار می شود.

موتور خودرو

طراحی شده با موتور خاص برای تأکید بر قدرت

به عنوان برندی که موتور خود را زودتر توسعه داد ، چری به طور طبیعی موتور درجه یک خود را روی بدنه این SUV پرچمدار قرار داده است.

این موتور 1.6TGDI دارای پنج فناوری اصلی است: سیستم احتراق iHEC (هوشمند) ، سیستم مدیریت حرارتی با گرمایش سریع ، فناوری شارژ سریع با سرعت بالا ، فناوری کاهش اصطکاک و فناوری سبک. حتی در سال 2019 در بین ده موتور برتر “قلب چین” قرار گرفت.

تنها از داده های ظاهری می توان دریافت که محتوای فنی آن زیاد است. این موتور حداکثر قدرت 197 اسب بخار و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر دارد.

ارقامی که از موتور 2.0T BMW 320 بسیار فراتر رفته است. حداکثر قدرت آن در حد مرسدس بنز GLC260 است. گیربکس 7 سرعته دو کلاچه GETRAG (7DCT) مجهز شده است تا راننده بتواند اعتماد به نفس مخصوص به بدنه خودروهای لوکس را احساس کند.

انتهای پیام/

داشبورد جدید تیگو 8 پرو ، خاص و منحصر به فرد

تیگو 8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می آید ؟

تیگو 8 پرو توسط مدیران خودرو به بازار ایران می آید

محصول جدید مدیران خودرو در حال تست فنی رویت شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی