پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تردد شبانه

منع تردد شبانه به صورت سراسری پابرجاست / در صورت ابلاغ ستاد ملی کرونا، پلیس منع تردد شبانه را لغو می کند

معاون اجتماعی و ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: طرح ممنوعیت تردد شبانه به صورت سراسری پابرجاست و لغو نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هفته گذشته انتشار خبری مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه موجب شد تا موجی از سردرگمی در فضای مجازی و اقشار جامعه ایجاد شود. منع تردد شبانه که با […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

معاون اجتماعی و ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: طرح ممنوعیت تردد شبانه به صورت سراسری پابرجاست و لغو نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هفته گذشته انتشار خبری مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه موجب شد تا موجی از سردرگمی در فضای مجازی و اقشار جامعه ایجاد شود. منع تردد شبانه که با هدف کاهش تردد به سبب جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اجرایی شده بود.

طی روزهای گذشته مقامات ستاد ملی کرونا اعلام کردند که با هدف افزایش سرعت واکسیناسیون در سطح کشور خصوصا تهران مراکز به صورت شبانه روزی آماده تزریق واکسن به مراجعه کنندگان هستند لذا نیاز تا در راستای تحقق این امر طرح منع تردد شبانه لغو شود.

از طرفی دیگر چندی پلیس راهور اعلام کرد که طرح منع تردد شبانه لغو نشده و تمامی ترددهای غیرمجاز در ساعت 10 تا 3 صبح رصد و به صورت سیستمی خودروها جریمه خواهند شد.

در همین راستا سرهنگ جهانی معاون اجتماعی و ترافیک پلیس راهور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو اعلام کرد: طرح ممنوعیت تردد شبانه به صورت سراسری پابرجاست و لغو نشده است.

وی همچنین بیان کرد: اعلام خبر لغو ممنوعیت تردد شبانه با دوگانگی همراه بود و به درستی اعلام نشد به همین علت جریمه خودروهایی که در آن چند شب تردد داشتند حذف شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: موضوع لغو منع تردد شبانه به صورت رسمی به پلیس ایلاغ و اعلام وصول نشده است البته لازم به ذکر است که به محض ابلاغ، پلیس راهور از ایلاغیه تبعیت کرده و منع تردد شبانه لغو خواهد شد.

سرهنگ جهانی ادامه داد: در حال حاضر ابلاغیه جدید مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه اعلام نشده و این طرح از ساعت 10 شب تا 3 بامداد اجرا می شود و تمامی دوربین ها به صورت سیستمی ترددها رصد می کنند.

انتهای پیام/

تغییری در اجرای طرح منع تردد شبانه ایجاد نشده است

پلیس خواستار تغییر ساعت منع تردد شبانه در پایتخت شد

سقف مجاز سرعت در معابر چقدر است؟

زمان ثبت درخواست مجوز تردد در سامانه فرمانداری تهران اعلام شد

هویت هر خودرو پلاک آن است

پلیس با وانت بارها و دستفروشی در حاشیه بزرگراه‌های پایتخت برخورد می کند

لزوم ارتقا سطح ایمنی و امنیت خودروهای تولید داخل

خودروهای حامل خانواده در جاده ها توقیف نمی شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی