پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

باید مصوبه شورای رقابت اجرا شود!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: مصوبه شورای رقابت مبنی بر اینکه پیش پرداخت خرید خودرو مشمول تورم نشود لازم الاجرا است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو لطف اله سیاه کلی درباره این موضوع گفت: در وهله نخست باید به این نکته توجه کرد که برای معامله خودرو نباید زمان‌های متعددی در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: مصوبه شورای رقابت مبنی بر اینکه پیش پرداخت خرید خودرو مشمول تورم نشود لازم الاجرا است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

لطف اله سیاه کلی درباره این موضوع گفت: در وهله نخست باید به این نکته توجه کرد که برای معامله خودرو نباید زمان‌های متعددی در نظر گرفت به این معنا که خودرو را امروز به مصرف‌کننده بفروشیم اما قیمت آن 3 سال بعد، به روز محاسبه شود؛ اصل این رویه اشتباه است، زیرا معامله امروز صورت گرفته و همین امروز نیز باید قیمت آن تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی درباره شرایط کنونی پیش فروش خودرو که دوزمانه است، تصریح کرد: اگر خودروسازان مصوبه شورای رقابت مبنی بر اینکه پیش پرداخت خودرو مشمول تورم نشود، را نپذیرند اقدامی خلاف شرع و قانون انجام داده‌اند بنابراین باید این مصوبه را اجرایی کنند.

وی درباره برخی ادعاها مبنی بر اینکه مکانیزم فروش فوری خودروسازان نامناسب است، اضافه کرد: در طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو که در حال بررسی در مجلس است به موضوعاتی مانند سازوکار فروش رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

برنامه تولید خودرو تغییر می کند

پیش فروش خودرو باید نفعی هم برای مصرف کننده داشته باشد

تولید 3 میلیون دستگاه خودرو تا سال 1404 قابل تحقق است

در قطعه سازی کروز، دانش و صنعت به درستی باهم عجین شده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی