پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مزدا RX

مزدا RX ،در سال 2017 رونمایی خواهد شد؟

نمایشگاه اتومبیل توکیو ماه گذشته برگزار شد و علی رغم آن که برای آخرین مدل مفهومی RX – Vision در نظر گرفته شده بود شاهد ارائه هیچ جزئیاتی در آنجا از این خودرو نبودیم. شایعات حاکی از آن است که نسل جدید خودروی اسپرت مزدا RX احتمالا در سال 2017 رونمایی خواهد شد. این مزدا، […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۴

نمایشگاه اتومبیل توکیو ماه گذشته برگزار شد و علی رغم آن که برای آخرین مدل مفهومی RX – Vision در نظر گرفته شده بود شاهد ارائه هیچ جزئیاتی در آنجا از این خودرو نبودیم. شایعات حاکی از آن است که نسل جدید خودروی اسپرت مزدا RX احتمالا در سال 2017 رونمایی خواهد شد.

این مزدا، یک نمونه تولیدی از RX که به فناوری SKYACTIV – R مجهز شده است ،خواهد بود. همچنین به گفته منابع آگاه مزدا پیشرفت هایی درزمینه آزمایش موتور هیبریدی توربو 16X داشته است و احتمالا این موتور با ظرفیتی معادل 800 سی سی و با توان 455 PS عرضه خواهد شد. این نیرو از طریق یک جعبه دنده کلاچ دوقلو به محور عقب منتقل می گردد.

مزدا RX

شایعاتی نیز پیرامون جعبه دنده دوقلو مطرح شده که حاکی از استفاده آن از سامانه کمکی توربو الکتریکی است که احتمالا می تواند در دور موتورهای پایین قدرت بیشتری را منتقل کند و در کنار سامانه جدید اگزوز به افزایش بیشینه سرعت خودرو کمک نماید. به علاوه گفته می شود نسخه آزمایشی RX – 9 نیز تحت توسعه بوده و قرار است با بدنه ای آلومینیومی و سبک تر از RX – Vision Concept عرضه گردد.

 مزدا RX مزدا RX 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی