پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

ایرادات طرح واردات خودرو در دستور کار کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی

به گفته نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تلاش می‌شود موضوعاتی مانند واردات خودرو به ازای صادرات خودرو و قطعات با روان‌سازی متن مصوبه و درج جزئیات اصلاح شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدجواد حسینی کیا نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره ایرادات شورای نگهبان در خصوص مصوبه واردات مشروط […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳ مهر ۱۴۰۰

به گفته نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تلاش می‌شود موضوعاتی مانند واردات خودرو به ازای صادرات خودرو و قطعات با روان‌سازی متن مصوبه و درج جزئیات اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدجواد حسینی کیا نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره ایرادات شورای نگهبان در خصوص مصوبه واردات مشروط خودرو، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس رفع ایرادات شورای نگهبان به این مصوبه را در دستور کار قرار می‌دهد و تلاش خواهیم کرد که موضوعاتی مانند واردات خودرو به ازای صادرات خودرو و قطعات خودرو و… با روان سازی متن مصوبه و درج جزئیات اصلاح شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: شورای نگهبان اشکال جدی به مصوبه مجلس درباره واردات مشروط خودرو وارد نکرده و بیشتر ایرادات شکلی است نه مغایرت با قانون اساسی.

وی افزود: پس از اینکه کمیسیون صنایع و معادن ایرادات شورای نگهبان را برطرف کند، مصوبه به صحن علنی مجلس ارسال و پس از رفع ایرادات توسط نمایندگان، برای بررسی مجدد به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

طرح ساماندهی واردات خودرو رد نشده است

بازگشت دوباره مصوبه واردات خودرو به مجلس

بن بستی به نام واردات خودرو! / طرح مجلس مشکل گشاست یا مشکل آفرین؟

واردات کامیون های دست دوم موجب آسیب به صنعت و اشتغال کشور می شود

واردات خودرو موجب کاهش حباب کنونی در بازار خودرو می شود!

منافع مردم و ایجاد رقابت در بازار خودرو به هر چیزی ارجحیت دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی