پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی TT Sport Back

آئودی TT Sport Back ، در صف تولید

خودروی آزمایشی آئودی TT Sport Back که اولین بار درنمایشگاه اتومبیل پاریس 2014 رونمایی شده بود، در حال حاضر آماده تولید انبوه می باشد. شایعاتی در خصوص معرفی یک نسخه اسپرتبک توسط شرکت آئودی ، مطرح شده است که این مدل برای نمایشگاه بیستم نوامبر گوانگژو در نظر گرفته شده است.و همین مسئله می تواند […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

خودروی آزمایشی آئودی TT Sport Back که اولین بار درنمایشگاه اتومبیل پاریس 2014 رونمایی شده بود، در حال حاضر آماده تولید انبوه می باشد.

شایعاتی در خصوص معرفی یک نسخه اسپرتبک توسط شرکت آئودی ، مطرح شده است که این مدل برای نمایشگاه بیستم نوامبر گوانگژو در نظر گرفته شده است.و همین مسئله می تواند پاسخ سوال ما باشد چراکه TT Sport Back برای مشتریان چینی درنظرگرفته شده است.

طبق اعلام نشریه چینی info. Xcar. Com.cn خودروی چهار در آئودی  TT Sport Back در راستای سلایق مشتریان چینی که عموما خودروهای جادار را می پسندند طراحی شده است. در تاسیسات گیور مجارستان در کنار نسخه های کوپه و رودستر TT تولید می شود. همچنین می دانیم که خانواده محصولات TT در حال گسترش است و تا سال 2017 شاهد عرضه شاسی بلند TTQ خواهیم بود. احتمالا TT Sport Back چینی به یک موتور 2.0 لیتری TDI یا 2.5 لیتری TFSI توربو به توان های 230PS یا 310PS مجهز خواهد شد و با ساختارهای دو دیفرانسیل و دیفرانسیل جلو تولید خواهد گردید.

این موتور در کنار جعبه دنده های شش سرعته دستی و یا 6 سرعته کلاچ دوقلوی S – tronic خودکار نصب می گردد. مهم ترین رقیب TT Sport Back را میتوان مرسدس بنز CLA دانست.

آئودی TT Sport Back آئودی TT Sport Back

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی