پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گوگل

بهینه سازی چراغ های راهنمایی و رانندگی به سبک گوگل

براساس اعلام شرکت مادر گوگل، این کمپانی قصد دارد تا با بهره گیری از هوش مصنوعی زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را بهینه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت آلفابت که مالک شرکت گوگل است، مدعی شده که توانسته با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در 4 چهارراه برای زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

براساس اعلام شرکت مادر گوگل، این کمپانی قصد دارد تا با بهره گیری از هوش مصنوعی زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را بهینه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت آلفابت که مالک شرکت گوگل است، مدعی شده که توانسته با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در 4 چهارراه برای زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی مصرف سوخت را 10 تا 20 درصد کاهش دهد.

این شرکت امروز گفت که قرار است مرحله بعدی آزمایش این طرح در ریودوژانیرو برزیل اجرایی شود. گوگل می‌گوید این طرح بخشی از رویکرد آن برای مقابله با تغییرات آب و هوایی است. از سوی دیگر گروه‌های حفاظت از محیط زیست شرکت گوگل که سومین شرکت بزرگ جهان از نظر ارزش است خواسته‌اند تا هر چه سریع‌تر از نفوذ خود برای مقابله با بحران تغییرات آب و هوایی استفاده کند.

گوگل در حالی حرف از تلاش برای مقابله با تغییرات آب و هوایی را به میان آورده که به درخواست منتقدان برای توقف فروش فناوری‌های خود به شرکت‌های نفتی عمل نکرده و حتی در حال کمک به نمایندگانی است که گرم شدن کره زمین را قبول ندارند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ماجرای تسلا / از کتاب الکترونیک تا انقلاب در صنعت خودرو!

دست شراکت 6 ساله فورد و گوگل به یکدیگر/ بهره مندی برندهای فورد و لینکلن از اندروید

بررسی سیستم های به کار رفته در خودرو های متصل به شبکه های اینترنتی

در نبرد انسان و ماشین خودران چه کسی پیروز می‌شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی