پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 22 (7)

کراس اووری برای جوان تر ها/ آشنایی و تجربه رانندگی با ایکس 22 پرو

طی سالهای گذشته شرکت مدیران خودرو توانسته با عرضه کراس اوور های شهری و اقتصادی جایگاه خوبی برای محصولاتش در بازار پیدا کند. ام وی ام ایکس 22 یکی از محصولات این خودروساز بوده که طی سالهای گذشته با استقبال خوبی مواجه شد و توانست سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهد. به […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ آبان ۱۴۰۰

طی سالهای گذشته شرکت مدیران خودرو توانسته با عرضه کراس اوور های شهری و اقتصادی جایگاه خوبی برای محصولاتش در بازار پیدا کند. ام وی ام ایکس 22 یکی از محصولات این خودروساز بوده که طی سالهای گذشته با استقبال خوبی مواجه شد و توانست سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو طی مراسمی تحت عنوان تست رانندگی خودرو ایکس 22 پرو توسط اصحاب رسانه شرایطی ایجاد کرد تا از نزدیک این کراس اوور ریزه میزه جذاب را مورد بررسی و آزمایش قرار دهیم.

ایکس 22 (4)

طراحی خارجی

اگرچه نباید از پختگی طراحی محصولات این شرکت غافل شد اما ایکس 22 پرو شما را یاد هیوندای کونا می اندازد. ظرافتی که در طراحی چراغ های این خودرو بکار گرفته شده جای تحسین دارد اما ظاهرا طراحان چری نیم نگاهی هم به محصول چشم بادامی های کره ای داشته اند.

ایکس 22 (9)

لازم به ذکر است که ترکیب این چراغ های خطی کشیده با جلوپنجره شش ضلعی توانسته چهره ای جسور و جوان پسند برای این کراس اوور کامپکت خلق کند.

در قسمت جانبی و در نمای عقب اتفاقی خاصی در طراحی این خودرو نیافتاده اما این عدم تغییر سبب نشده تا نقش و نگار این خودرو دگرگون شود و همچنان هماهنگی خوبی در این خودرو وجود دارد.

ایکس 22 (18)

طراحی داخلی

داخل خودرو دچار تغییرات هوشمندانه ای شده است و حالا این بار شاهد طراحی پخته تر و مدرن تر در کابین این خودرو هستیم. جایگزینی فرمان D کات و بهره گیری از نشان‌ دهنده ‌های جدید، بزرگ ‌تر شدن نمایشگر سیستم اینفوتینمنت و رسیدن به 9 اینچ، تغییر در چیدمان دکمه‌ های کنترلی و همچنین شکل جزئی داشبورد و در پایان تغییر شکل دریچه های سیستم تهویه مجموعه ای از تغییرات اعمال شده در کابین این کراس اوور جمع و جور شهری است.

ایکس 22 (16)

مشخصات فنی

قسمت فنی این خودرو نسبت به بخش های دیگر بیشتر دستخوش تغییر قرار گرفته و حالا قلب تپنده ام وی ام ایکس 22 پرو از یک پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر بهره مند بوده که قادر است 102 اسب بخار قدرت و گشتاور 150 نیوتن متری را تولید کند. نیروی این پیشرانه توسط یک گیربکس ۹ سرعته CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

امکانات و ویژگی های ایمنی

وجود اتوهلد در این خودرو یکی از ویژگی هایی است که می تواند هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین تهران نقش به سزایی ایفا کند. در کنار این سیستم، برخورداری از ترمز دستی برقی هم دیگر مزیتی است که ایکس 22 پرو را متمایز می کند.

ایکس 22 (20)

کروز کنترل، سیستم TPMS و فرمان برقی از دیگر امکاناتی است که کراس اوور ایکس 22 پرو را به گزینه ای جذاب تبدیل کرده است.

تجربه رانندگی

نکته ای که برای نخستین بار حین رانندگی با این خودرو توجه تان را جلب می کند شتاب جالب توجه این خودرو و عملکرد خوب گیربکس ایکس 22 پرو است. این پیشرانه کم حجم اگرچه به ظاهر تصور کم قدرت بودن را به ذهن متبادر می کند، اما هماهنگی مطلوبی با گیربکس دارد، ضمن اینکه مصرف سوخت پایین MVM X22 PRO هم یکی از نقاط مثبت آن به شمار می رود.

سواری نرم این خودرو موضوعی بود که توقع آن را قبل از رانندگی با آن داشتیم اما نکته قابل تامل حین رانندگی با این خودرو، وضعیت عملکرد آن در پیچ های تند پیست آن هم در سرعت های نسبتا بالاست که اندکی دچار کم فرمانی می شود، البته شما نباید از خودروی اقتصادی با این ابعاد انتظار نمرات بالا در تست های پیست داشته باشید، زیرا این خودرو برای استفاده استاندارد شهری طراحی و ساخته شده است.

نگاه به پیشرفت موضوعی است که شرکت مدیران خودرو با عرضه چنین محصولاتی آن را به خوبی پیاده سازی می کند و می توانیم بگوییم که حتی اگر قصد خرید محصولات این شرکت را نداشته باشید به راحتی هم نمی توانید از کنار آن ها بگذرید و ایکس 22 پرو از جمله گزینه های پر طرفدار بازار در این سگمنت خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی