پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید آریسان

آغاز تولید آزمایشی آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان

مرحله تولید آزمایشی وانت آریسان۲، در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیر پروژه تولید وانت آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان، از آغاز مرحله تولید آزمایشی ۳۰ دستگاه از این محصول از هفته اول آبان ماه خبر داد. محمود شهابی مقدم گفت: جیگ ها، فیکسچرها و گان‌ها، انجام […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ آبان ۱۴۰۰

مرحله تولید آزمایشی وانت آریسان۲، در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیر پروژه تولید وانت آریسان ۲ در ایران خودرو خراسان، از آغاز مرحله تولید آزمایشی ۳۰ دستگاه از این محصول از هفته اول آبان ماه خبر داد.

محمود شهابی مقدم گفت: جیگ ها، فیکسچرها و گان‌ها، انجام تست مخرب و غیر مخرب، اندازه‌گیری دقیق سه بعدی و تطبیق ابعاد بدنه خودرو با نقشه اصلی در سالن بدنه‌سازی، آزمون رنگ‌پذیری خودرو و تنظیم ربات‌های پاشش برای رنگ‌آمیزی بدنه آریسان در سالن رنگ و در نهایت مونتاژپذیری قطعات و تولید نهایی خودرو در سالن مونتاژ از مهم‌ترین اقدامات مرحله تولید آزمایشی در سالن‌های تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان است.

وی اظهار کرد: در تمام مراحل فرآیند تولید آزمایشی، علاوه بر رفع ایرادات احتمالی و تنظیم پارامترهای تجهیزات خطوط تولید، مسایل ارگونومی اپراتورها که از اهمیت بسزایی برخوردار است مورد توجه قرار می گیرد و در صورت نیاز نسبت به اصلاح فرآیندهای تولید اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

مدیر واحد مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان افزود: آخرین خودروهای تولیدی در این مرحله برای انجام آزمون‌های کیفی به مراجع ذی‌ربط تحویل و پس از اخذ مجوزهای لازم، تولید انبوه آریسان۲ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

آغاز توليد انبوه تارا اتوماتيك با حضور وزير صنعت

خودکفایی ۵۰ درصدی قطعات خاص تارا اتوماتیک

پیش فروش تارا و پنج محصول دیگر ایران خودرو از فردا/ قرعه کشی سوم آبان

کاهش ارزبری بیش از ۳۷ میلیون یورو برای داخلی‌ سازی قطعات میز پنجم ایران خودرو

مفیدی مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو شد

نسل جدید موتورهای ایران خودرو در راه است/ ارتقای موتور تارا در آینده‌ای نزدیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی