پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو کد 150 الهیه

در ادامه برگزاری “فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم” پرشیا خودرو ، این بار نمایندگی کد 150 الهیه واقع در پل رومی، میزبان علاقمندان محصولات ب ام و و مینی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مشتریان محترم پرشیا خودرو با حضور در این نمایندگی می توانند از فرصت خرید خودروهای ب ام و و مینی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۵ آبان ۱۴۰۰

در ادامه برگزاری “فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم” پرشیا خودرو ، این بار نمایندگی کد 150 الهیه واقع در پل رومی، میزبان علاقمندان محصولات ب ام و و مینی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مشتریان محترم پرشیا خودرو با حضور در این نمایندگی می توانند از فرصت خرید خودروهای ب ام و و مینی همراه با تخفیف ویژه و محدود بهره‌مند شوند.

در مدت زمان برگزاری این فستیوال با حضور کارشناسان متخصص پرشیا خودرو، کارگاه آموزشی آپشن در محل نمایندگی برگزار می شود. همچنین روز پنج شنبه 6 آبان از ساعت 17 الی 19 دورهمی خودروهای کلاسیک پرشیا خودرو با حضور خودروهای جذاب کلاسیک ب ام و در این محل برگزار خواهد شد.

دارندگان خودرو ب ام و نیز می توانند در مدت زمان این جشنواره با حضور در نمایندگی کد 150 پرشیا خودرو (الهیه) از خدمات آپدیت نرم افزاری مرتبط با خودروهای ب ام و بهره‌مند شوند.

در مدت برگزاری این فستیوال در نمایندگی کد 150 الهیه، ووچر تخفیف 5% قطعات برای هر خرید از کانتر تعمیرگاه مرکزی و پذیرش در تعمیرگاه مرکزی به بازدیدکنندگان تعلق می‌گیرد.

در بخش خرید اکتان پرشیا ساین برای خرید های تا 5 عدد 10%، خریدهای 10 عدد به بالا 20%، 20 عدد به بالا با 30% تخفیف ارائه می شود. در بخش خرید مکمل بنزین 35 درصد تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است.

از سایر تخفیف های این فستیوال بزرگ خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو می توان به گارانتی (30 %) BSI (30%)، اکسسوری و لایف استایل (30%)، روغن (10%) اشاره کرد.

نمایندگی کد 150 پرشیا خودرو (الهیه) واقع در آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان پل رومی، پلاک ۵۳ از تاریخ 5 تا 9 آبان از ساعت 10 الی 22 میزبان علاقمندان است.

همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس https://persiakhodro.irمراجعه نمایند.

انتهای پیام/

سرطان خوش خیم!/ مروری بر ب ام و سری 5 اتاق E60

خرید اقساطی ب ام و و تخفیف تیونینگ در جشنواره تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

رودشو خودروهای کلاسیک های ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو دادمان

فستیوال سراسری تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

دورهمی پرشیا کلاسیک در شعبه لواسان برگزار شد

معرفی نسل جدید ب ام و سری 2 / حرکت خلاف جهت در مسیر زیبایی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی