پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

2017-Kia-Cadenza-کیا-کادنزا-2017

اولین تصاویر از کیا کادنزا 2017

به نقل از اتوبلاگ، همراه با انتشار دو تصویر جدید از کیا کادنزا 2017 جزئیات فنی کمی توسط کیا منتشر شده است. کادنزا در بازار کره جنوبی به k7 معروف است. اما این مدل به روز شده تصویری پیشرو و جدید از کادنزا کنونی را ارائه می دهد با این تفاوت که خط و خطوط […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۴ آذر ۱۳۹۴

به نقل از اتوبلاگ، همراه با انتشار دو تصویر جدید از کیا کادنزا 2017 جزئیات فنی کمی توسط کیا منتشر شده است. کادنزا در بازار کره جنوبی به k7 معروف است.

اما این مدل به روز شده تصویری پیشرو و جدید از کادنزا کنونی را ارائه می دهد با این تفاوت که خط و خطوط روی بدنه تیزتر و مشخص تر شده و طرز قرار گرفتن خودرو روی زمین در مقایسه با مدل کنونی پایین تر و عریض تر است.

کیا چند هفته پیش نیز تصاویر سه طرح اولیه از این خودرو را منتشر کرده بود. کادنزا جدید ظاهر تند و تیزتری دارد. کیاموتوز می‌گوید کاپوت طولانی،  خطوط کناری و روی سقف شکل شیک و کشیده ای به خودرو بخشیده است.2017-Kia-Cadenza-کیا-کادنزا-2017-2این خطوط در کنار خط پنجره که تا انتهای خودروی کشیده شده، جلوپنجره زیبای کیا که به شکل بینی ببر طراحی شده و چراغ های ال ای دی جلو، گلگیر و سپر عضلانی تر، چراغهای عریض ال ای دی عقب و سر اگزوز دوتایی زیبایی خودرو را دو چندان کرده اند.

کیا کادنزا 2017 قرار است در سال جدید میلادی روانه بازارهای سراسر جهان شود.

مشخصات موتوری کادنزا کنونی تقریبا با هیوندا آزرا برابر بوده و در واقع رقیبی برای این خودرو است. کادنزا در سال 2010 در کره جنوبی و در سال 2013 در آمریکا معرفی شد.

نسخه کنونی این خودرو دارای یک موتور 3.3 لیتری v6 با 293 اسب بخار قدرت به همراه یک گیربکس شش دنده اتوماتیک است.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • صادقیان | 08/10/1394 در 16:09

    واردات این خودرو به ایران کی انجام می شود؟

کیوسک مطبوعاتی