پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 8 پرو (1)

تیگو 8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودرو بازار کشور

شرکت مدیران خودرو مدت ها است که تبلیغات تیگو 8 پرو خود را با سر و صدای بسیار آغاز کرده محصولی که توسط اکثر رسانه ها و برخی مشتریان هدف مورد تست و بررسی قرار گرفته و به نوعی توجه همگان را به خود جلب کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو مدت ها است که تبلیغات تیگو 8 پرو خود را با سر و صدای بسیار آغاز کرده محصولی که توسط اکثر رسانه ها و برخی مشتریان هدف مورد تست و بررسی قرار گرفته و به نوعی توجه همگان را به خود جلب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو مدت ها است که تبلیغات تیگو 8 پرو خود را با سر و صدای بسیار آغاز کرده محصولی که توسط اکثر رسانه ها و برخی مشتریان هدف مورد تست و بررسی قرار گرفته و به نوعی توجه همگان را به خود جلب کرده است.

اما چرا تیگو 8 پرو مورد توجه عمومی قرار گرفته ؟ بیش از 3 سال است که واردات خودرو به کشور ممنوع شده و عملا آخرین نمونه های خودروهای وارداتی مدل 2017 و 2018 است و اکثر خودروهای مونتاژی نیز از تکنولوژی روز برخوردار نیستند و به یکباره خبر عرضه خودرویی اعلام می گردد که هم به لحاظ طراحی و مهندسی و هم آپشن های رفاهی و ایمنی در بالاترین و به روز ترین سطح ممکن قرار دارد و حتی از کلیه خودروهای وارداتی هم سطح خود نیز مجهزتر است.

تیگو 8 پرو خودرویی موفق است که با بهره گیری از طراحان و مهندسان بین المللی به خوبی نماینده ارتقاء و پیشرفت فوق العاده صنعت خودروسازی چین است.

سال گذشته بیش از 140 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسید که میتوان گران ترین محصول شرکت چری را پرفروش ترین محصول آن نامید و این به درستی ارزش و توانمندی بالای این محصول را نشان می دهد.

تیگو 8 پرو در بازارهای پر رقابت و شلوغی چون چین- روسیه –برزیل توانسته در رقابت با بزرگانی چون فورد ، شورلت ، فولکس واگن ، تویوتا ، نیسان ، هیوندای ، کیا و… بسیاری خودروهای مطرح دیگر فروش قابل قبول و جایگاه ویژه ایی را بیابد .

به نوعی تیگو 8 پرو توانست برند شرکت سازنده خود را نیز به خوبی ارتقاء دهد و بیانگر ارتقاء برند چری در سطح بین المللی باشد .

اما چرا تیگو 8 قبل عرضه در بازار ایران مورد توجه قرار گرفته و در سایر بازارهای ذکر شده نیز تجربه موفقی داشته است .

به طور خلاصه نکات مهم و قابل توجه این خودرو را اشاره می کنیم:

طراحی بدنه کاملا جذاب علی الخصوص جلوپنجره خاص و خطوط حساب شده و متناسب که حس یک شاسی بلند لوکس و تنومند را به شما میدهد و از نمای کناری تا حدود زیادی شبیه به خودروی ولوو ایکس سی 90 است.

طراحی داخلی کاملا خاص ، منحصر به فرد با بزرگترین مانیتور ممکن 24.6 اینچ که مشابه نسل جدید طراحی مرسدس بنز میباشد و به لحاظ طراحی داشبورد و کنسول تا حدودی شبیه به رنجرور است.

کیفیت اجزاء داخلی بالا بوده و کاملا ملموس میباشد که شما با یک خودروی لوکس روبرو هستید که به جزئیات و کیفیت اهمیت ویژه ایی داده شده
موتور 1.6 TGDI با قدرت حدودی 200 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که جزو 10 موتور برتر چین به لحاظ عملکرد و کارایی قرار گرفته است .و همراه با گیربکس دوکلاچه 7 سرعته از نوع تر طراحی شرکت گتراک آلمان بوده میتواند شتاب فوق العاده ایی برای یک شاسی بلند سنگین فراهم میکند ( 0 تا 100 در حدود 8 ثانیه)

کیفیت صندلی ها و ارگونومی داخل در کنار فضای جادار 7 نفره به تیگو8 پرو به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی امتیاز ویژه ایی میدهد ، پشت سری دوتکه در کنار صندلی های لوکس و فوق العاده راحت حس یک خودروی بسیار لوکس را به سرنشینان و راننده می دهد.

اما بخش جذاب تکنولوژی ADAS میباشد که بر روی ایمنی خودرو تاثیر ویژه ایی دارد و دارای آخرین استانداردهای روز ایمنی چون انواع رادارهای هوشمند ، سیستم های هوشمند کمک رانندگی ، کروز کنترل تطبیقی، ویس کنترل و …… است.

در کنار ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ایی و انواع سیستم های کمکی ترمز و پایداری

امکانات رفاهی قابل توجه چون گرم کن و سردکن صندلی – حافظه صندلی راننده- کول باکس و شارژ وایرلس گوشی موبایل ، اسپیکر سونی و….
در مجموع می توان اینگونه نتیجه گرفت که خودروی تیگو8 پرو با انبوهی از امکانات ایمنی و رفاهی و با دست پر آمده تا موفقیت خود در دیگر بازارها را در بازار ایران تکرار نماید .

تیگو 8 پرو (2)

انتهای پیام/

تیگو 8 پرو حریف می طلبد/ تجربه رانندگی با شاسی بلند 7 نفره مدیران خودرو

TIGGO 8 PRO مجهز به صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی قابل قیاس با خودروهای لوکس

تیگو 8 پرو ، با سیستم رانندگی خودران L2.5 جهش بزرگ در فن آوری

از فناوری تا نبوغ تیگو 8 پرو

داشبورد جدید تیگو 8 پرو ، خاص و منحصر به فرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی