پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساپکو

تفاهم‌نامه سه جانبه فناوری طراحی و تولید قطعات پیشرفته ایران خودرو

تفاهم‌نامه فناوری طراحی و تولید فرمان برقی و سانروف محصولات ایران خودرو، میان ساپکو، شرکت‌ آذین خودرو و شتاب‌دهنده دانش بنیان فاطر شریف منعقد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تفاهم نامه مشترک دیگری نیز در خصوص طراحی و تولید فرمان برقی میان شرکت ساپکو، شرکت بنیان صنعت اول و شتاب‌دهنده دانش بنیان فاطر […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۰

تفاهم‌نامه فناوری طراحی و تولید فرمان برقی و سانروف محصولات ایران خودرو، میان ساپکو، شرکت‌ آذین خودرو و شتاب‌دهنده دانش بنیان فاطر شریف منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تفاهم نامه مشترک دیگری نیز در خصوص طراحی و تولید فرمان برقی میان شرکت ساپکو، شرکت بنیان صنعت اول و شتاب‌دهنده دانش بنیان فاطر شریف به امضا رسید که تا حصول نتایج و اقدامات اجرایی دنبال خواهد شد.

شرکت ساپکو، در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از تولید فناورانه در دوران سخت تحریم‌های ظالمانه، نسبت به تعامل با قطعه‌سازان اقدام کرده است و براساس مدل جدید از توانمندی متخصصان و شرکت های دانش بنیان رویکرد توسعه داخلی سازی قطعات را اتخاذ کرده که کاهش ارزبری تولید، انتقال دانش فنی و ارتقای تحقیق و توسعه را به دنبال دارد.

محور اصلی این تفاهم‌نامه‌ها با رویکرد توسعه و بومی‌سازی فناوری تا سطح تدوین دانش‌فنی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و نمونه سازی و تولید توسط شرکت سازنده است که با حضور موثر و کارشناسانه سه طرف تفاهم نامه و تشکیل تیم فنی و کارگروه تخصصی، تقاضای قیمتی (RFP) بررسی شده و در این راستا، طرح پیشنهادی تدوین و راهکارهای اجرایی ارایه خواهد شد و شرکت ساپکو به‌عنوان ناظر، مدیریت این دو پروژه را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی