پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو 4

آشنایی با رنو 4 پرنده!

کارخانه رنو اعلام کرد که خودرو رنو 4 پرنده خودرو قرار نیست تولید شود اما آزمایش های پرواز به زودی آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودرو رنو 4 پرنده، قرار نیست تولید شود، اما کارخانه فرانسوی اعلام کرده است که آزمایش‌ های پرواز این خودرو به زودی آغاز خواهد شد. براساس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۰

کارخانه رنو اعلام کرد که خودرو رنو 4 پرنده خودرو قرار نیست تولید شود اما آزمایش های پرواز به زودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودرو رنو 4 پرنده، قرار نیست تولید شود، اما کارخانه فرانسوی اعلام کرده است که آزمایش‌ های پرواز این خودرو به زودی آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، رنو در طول سه‌ دهه بیش از هشت میلیون دستگاه مدل 4 تولید کرد و می‌ خواهد در سال 2025 یک مدل الکتریکی جدید با الهام از رنو 4 به بازار عرضه کند. به همین دلیل این کارخانه در ماه‌های گذشته 60 ساله شدن رنو 4 را با ساخت مدل‌ های ویژه جشن گرفته تا شهرت و محبوبیت این مدل را به نسل جدید یادآوری کند.

خودرو پرنده رنو ” ایر4 (AIR4) ” نام دارد و با همکاری استودیوی طراحی آرسنال طراحی شده است. برای کاهش وزن، بدنه از فیبر کربن ساخته شده است. درها هم با همین هدف حذف شده و برای ورود و خروج عقب ماشین بلند می‌شود.

ایر4 چهار ملخ دارد که از موتور الکتریکی نیرو می‌گیرد. خودرو برای یک سرنشین جای دارد و به گفته رنو می‌تواند تا 700 متر اوج بگیرد.

رنو قرار است این خودرو را در نمایندگی خود در خیابان شانزلیزه پاریس نمایش دهد و می‌گوید این کانسپت مسیر 60 سال آینده مدل4 را نمایش می‌ دهد.

انتهای پیام/

صنعت خودرو جهان به این ایرانی‌ها می‌نازد!/ با چهره های نامدار ایرانی در صنعت خودروسازی آشنا شوید

رنو اصلا از ایران نرفته است/ خودروساز فرانسوی امیدوار به از سرگیری فعالیت ها

سوار بر بال خاطرات/ مروری بر خودروهای خاطره انگیز ایران در دهه 50 شمسی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی