خودروساز فرانسوی رنو اعلام کرد فروش جهانی برند پرچمدار خود در نیمه اول سال ۱۱ درصد افزایش یافته و به ۷۷۰ هزار و ۸۰۷ دستگاه رسیده است که پس از چهار سال کاهش، رشد خود را افزایش داده است.
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛
این افزایش نشاندهنده شتابی از رشد 9 درصدی فروش گزارش شده در سه ماهه اول سال 2023 است.
فروش رنو در سال 2022 و در چهارمین کاهش سالانه متوالی که حدود دو سوم کل فروش گروه را به خود اختصاص می دهد 9.4 درصد کاهش یافت.
بر اساس گزارش رویترز، شرکت رنو اعلام کرد که فروش به دلیل موفقیت در خودروهای الکتریکی جدید آسترال، آرکانا و مگان E-Tech بوده است.
دیدگاه خود را بنویسید