پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

عرضه خودرو در بورس کالا باید گارشناسی شود

به گفته معاون امور صنایع وزارت صمت، عرضه در بورس نیز باید مورد کار کارشناسی قرار بگیرد و مشخص شود که آیا در کشورهای توسعه یافته جهان نیز عرضه در بورس برای خودرو انجام می شود یا خیر؟ به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت اظهار کرد: موضوع […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

به گفته معاون امور صنایع وزارت صمت، عرضه در بورس نیز باید مورد کار کارشناسی قرار بگیرد و مشخص شود که آیا در کشورهای توسعه یافته جهان نیز عرضه در بورس برای خودرو انجام می شود یا خیر؟

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت اظهار کرد: موضوع عرضه خودرو در بورس که توسط سازمان بورس و بورس کالا پیشنهاد شده، به خودروهای غیرمشمول که بخش خاصی از جامعه متقاضی آن است، برمی‌گردد.

وی بیان‌ کرد: این خودروهای خاص که بخشی از نیاز جامعه را برآورده میکنند، مشمول قیمت‌گذاری نیستند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت ادامه‌ داد: عرضه در بورس نیز باید مورد کار کارشناسی قرار بگیرد و مشخص شود که آیا در کشورهای توسعه یافته جهان نیز عرضه در بورس برای خودرو انجام می شود یا خیر؟

وی گفت: باید فواید و مزایای عرضه خودرو در بورس برای مردم، مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز مشخص و معین شود

صادقی‌ نیارکی اشاره کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیچ مقطعی پیشنهادی برای عرضه خودرو در بورس نداشته است و این طرحی بود که در ابتدا نمایندگان مجلس مطرح کرده‌اند و در ادامه شرکت بورس کالا به این موضوع ورود کرد.

انتهای پیام/

توقف موقت طرح عرضه خودرو در بورس

عرضه اقلام مزایده‌ای غیرتولیدی ایران خودرو در بورس کالا/ قیمت‌گذاری اقلام و خودروهای مزایده‌ای توسط کارشناسان رسمی دادگستری

سوداگری با عرضه خودرو در بورس کنترل می شود

کنترل سوداگری در بازار با عرضه خودرو در بورس کالا

بورس بهترین مکان برای عرضه خودرو / حمایت مجلس از قیمت گذاری دستوری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی