پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلفارومئو Giorgio Quadrifoglio

انتشار تصاویر رندر شده از آلفارومئو Giorgio Quadrifoglio

به تازگی تصاویر رندر شده ای از آلفارومئو Giorgio Quadrifoglio منتشر شده که نشان می دهد براساس مازراتی Ghibli است. موسسه طراحی Theophilus Chin که پیش از این طراحی تصویر رندر شده آلفارومئو Giulia را انجام داد حال دست به انتشار تصاویر رندر شده از سدان سایز متوسط آلفارومئو زده است. از آنجایی که آلفارومئو Giulia و یک کراس […]

javankhodro
یکشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۴

به تازگی تصاویر رندر شده ای از آلفارومئو Giorgio Quadrifoglio منتشر شده که نشان می دهد براساس مازراتی Ghibli است. موسسه طراحی Theophilus Chin که پیش از این طراحی تصویر رندر شده آلفارومئو Giulia را انجام داد حال دست به انتشار تصاویر رندر شده از سدان سایز متوسط آلفارومئو زده است.

از آنجایی که آلفارومئو Giulia و یک کراس اوور را در سال 2016 عرضه خواهد کرد بعید بوده سدان سایز متوسط جدیدی را قبل از سال 2017 روانه بازار کند.به نظر می رسد Theophilus Chin در طراحی Giorgio Quadrifoglio آن را براساس Ghibli مازراتی و در ظاهر شبیه به Giulia طراحی نمود. انتظار می‌رود این مدل رقیب سرسختی برای سه اتومبیل با عملکرد بالای آلمانی شود.

در ظاهر شاهد طراحی چشم نواز، ساختاری سبک و هنر ایتالیایی هستیم. احتمالا آلفارومئو سدان سایز متوسط جدید را پس از موفقیت Giulia و کراس اوور جدید رونمایی خواهد کرد.اگر آلفارومئو در عرضه دو مدل اشاره شده موفق عمل کند قطعا به سمت سدان فول سایز، کراس اوور بزرگ،نسل بعدی Giulia و چند مدل دیگر خواهد رفت.

با این حساب باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا آلفارومئو در آینده ای نزدیک Giorgio Quadrifoglio، سدان سایز متوسط را روانه بازار می کند یا خیر.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی