پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

اجرای طرح‌ فروش محصولات ایران خودرو دوشنبه هر هفته/ عرضه ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی مازاد بر تعهدات تا پایان سال

گروه صنعتی ایران خودرو، براساس سیاست‌های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه‌های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه‌ها به اجرا می‌گذارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: با تحقق برنامه‌های افزایش تیراژ تولید،‌ تا پایان سال۱۰۰ […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو، براساس سیاست‌های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه‌های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه‌ها به اجرا می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: با تحقق برنامه‌های افزایش تیراژ تولید،‌ تا پایان سال۱۰۰ هزار دستگاه خودرو بیش‌تر از تعهدات و در قالب فروش فوق‌العاده به بازار عرضه خواهیم کرد.

بابک رحمانی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده، برنامه فروش این هفته در روز شنبه با فروش فوق‌العاده محصولات انجام و فروش هفتگی روزهای دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: روزهای دوشنبه به صورت ثابت،‌ برنامه فروش در قالب‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش فروش یک ساله و همچنین مشارکت در تولید اجرا خواهد شد.

رحمانی از پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید ۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته پس از اصلاح قیمت‌ها و رویکرد افزایش عرضه،‌ انتظار می‌رود بازار خودرو در ماه‌های پایانی سال،‌ به تعادل برسد.

انتهای پیام/

قرعه کشی محصولات ایران خودرو چه زمانی انجام می شود؟

تحول در صنعت لرستان با اجرای ۱۲ طرح با ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان

وزیر کار خواستار تجمیع و عرضه بلوکی سهام گروه صنعتی ایران خودرو شد

آزادسازی اسناد بیش از ۱۲۳ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی