پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اینفینیتی QX50 (1)

پرده برداری از اینفینیتی QX50

شرکت اینفینتی از یکی از محبوب ترین محصولات خودرو یعنی اینفینیتی QX50 معرفی کرده است این محصولات از سال آینده به بازار عرضه می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در ماه اکتبر سال جاری، شرکت اینفینیتی از برنامه خود برای بروزرسانی محصولات خبر داد. اکنون طرفداران یکی از کراس‌­اورهای ساخت این برند یعنی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

شرکت اینفینتی از یکی از محبوب ترین محصولات خودرو یعنی اینفینیتی QX50 معرفی کرده است این محصولات از سال آینده به بازار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در ماه اکتبر سال جاری، شرکت اینفینیتی از برنامه خود برای بروزرسانی محصولات خبر داد. اکنون طرفداران یکی از کراس‌­اورهای ساخت این برند یعنی QX50 از شنیدن خبر جدید خوشحال خواهند شد چراکه این خودرو از سال آینده میلادی با تجهیزات رفاهی بیشتر به مشتریان تحویل خواهد شد.

اینفینیتی QX50 همچون قبل به پیشرانه توربوشارژ با 268 اسب­‌‌بخار قدرت مجهز است، که به صورت تئوری و براساس استاندارد EPA، در حدود 9 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف می­‌کند. نیروی پیشرانه به صورت استاندارد به محور جلو منتقل شده است، اما با پرداخت 2 هزار دلار بیشتر می‌­توان سامانه AWD را نیز سفارش داد.

اینفینیتی QX50 (2)

شرکت اینفینیتی مدل QX50 را در 5 تریم پیور، لوکس، اِسِنشال، سنسوری و اتوگراف عرضه کرده است. برای مدل 2022، موارد تازه شامل پشتیبانی از اپل کارپلی، پورت شارژ USB تایپ C برای صندلی‌­های عقب، کلید هوشمند ورود از درهای عقب، چراغ LED خوشامد در دستگیره درهای عقب، آینه وسط حساس به نور و سامانه دستیار ایمنی پروپایلوت در تمامی تریم‌ها قابل دسترسی است.

اینفینیتی QX50 (4)

موارد مذکور به امکانات رفاهی قبلی این خودرو یعنی تنظیم هشت‌گانه برقی صندلی­‌های جلو، تهویه مطبوع دو منطقه‌­ای، روکش چرمی فرمان و سیستم اطلاعات سرگرمی با دو نمایشگر اضافه خواهد شد. از تریم لوکس به بالا، آینه­‌های تاشو برقی با گرمکن، تنظیم برقی نشیمن صندلی راننده در چهار حالت و روکش چرم باکیفیت نیز در اینفینیتی QX50 پیش­‌بینی شده است.

اینفینیتی QX50 (3)

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی