پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه حمل و نقل

خودروهای تجاری بهمن در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که در هفته حمل و نقل به مدت سه روز در نمایشگاه مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود، محصولات تجاری بهمن حضور خواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که در هفته حمل و نقل به مدت سه روز در نمایشگاه مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود، محصولات تجاری بهمن حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری، جدیدترین محصولات خود را از 28 لغایت 30 آذر ماه 1400 در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته واقع در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت 9 الی 19 به نمایش عموم قرار خواهند داد.

کامیونت فورس بهمن دیزل از جمله محصولات جدید گروه بهمن است که قرار است به زودی به ناوگان حمل و نقل کشور بپیوندد.

کامیونت‌ فورس که در رده خودروهای با استاندارد یورو ۵ + EEV است، در چهار مدل ۶ تن و 8.5 تن خواب‌دار (جای خواب و استراحت راننده/سرنشین) و بدون جای خواب عرضه خواهد شد.

کامیونت 6 تن شیلر محصول بهمن دیزل که در کشور هم اکنون با کاربری آتش نشانی، حمل زباله، فلزی، تانکر آب و جرثقیل بالابر استفاده می شود، دیگر محصول بهمن دیزل می باشد که در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور خواهد داشت.

شرکت سیبا موتور دیگر زیر مجموعه توانمند گروه بهمن در عرضه محصولات تجاری قرار است در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، مینی تراک (وانت 4.5 تن) خود را برای اولین بار به نمایش بگذارد.

شرکت سیباموتور با مشارکت با بزرگترین گروه خودروسازی چین (FAW) و با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب، تولید و فروش انحصاری خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین از جمله کامیون کشنده و کامیونت را در ایران بر عهده دارد.

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور هر ساله به منظور عرضه محصولات جدید و اعلام آمادگی جهت تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی كشور در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور پیدا می کنند.

گفتنی است؛ شرکت بهمن دیزل با عرضه مدرن ترین کشنده (EMPOWER) در ماه آینده و پس از آن کامیون های 18 و 26 تن و همچنین شرکت سیبا موتور با عرضه کامیون های جدید کشنده FAW، تحولی شگرف در بخش حمل و نقل ایجاد خواهند کرد.

شرکت های خودروساز گروه بهمن مطابق با گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ساله برترین رتبه های خدمات فروش را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

موتور سیکلت KPT200 (کی پی تی200) محصول جدید ایران‌ دوچرخ رونمایی شد

وبسایت ایرانی کار در خصوص حواشی فروش فیدلیتی و دیگنیتی پاسخ داد

فروش آذر ماه خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی با استقبال خریداران به پایان رسید

گام بلند گروه بهمن در زمینه تولید خودروهای سواری و سنگین

قیمت فروش نقدی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد

محصولات گروه بهمن همیشه مورد استقبال و رضایت مردم بوده است

توانمندی های گروه بهمن سرمایه ملی به حساب می آیند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی