پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان 370Z

جانشین نیسان 370Z کراس اوور نخواهد بود

یکی از مدیران بخش Nismo شرکت نیسان، هیروشی تامورا اخیرا بیان کرد این کمپانی ژاپنی روی جانشین 370Z مشغول به کار است. تامورا در مصاحبه ای با سایت Motoring اظهار داشت شایعاتی وجود داشته که می گوید اتومبیل کراس اوور مفهومی Gripz concept نسل بعدی Z می باشد. او می گوید Gripz و 370Z دو مدل متفاوت با […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

یکی از مدیران بخش Nismo شرکت نیسان، هیروشی تامورا اخیرا بیان کرد این کمپانی ژاپنی روی جانشین 370Z مشغول به کار است. تامورا در مصاحبه ای با سایت Motoring اظهار داشت شایعاتی وجود داشته که می گوید اتومبیل کراس اوور مفهومی Gripz concept نسل بعدی Z می باشد. او می گوید Gripz و 370Z دو مدل متفاوت با ساختاری گوناگون هستند.

اتومبیل اسپرتی همچون 370Z درخواست نسخه بازطراحی شده محدودی دارد زیرا سودآور نیست. تامورا می افزاید که نسل بعدی Z کراس اوور نیست و بلکه همان پلتفرم می باشد اما کوچکتر و با مصرف سوخت کارآمدترست.

این مدل همچنین در کنار مقرون به صرفه بودند با قیمتی 30 هزار دلاری گران تر از مدل پایه خودروهایی همچون فورد موستانگ و شورولت کامارو می‌باشد.

متاسفانه تامورا درباره زمان عرضه جانشین 370Z سکوت کرده اما منابع نزدیک به نیسان می گویند تا دو سال دیگر این مدل روانه بازار نمی شود. بنابراین بایستی انتظار داشت جانشین 370Z در سال 2018 طی یکی از نمایشگاه اتومبیل اواسط سال معرفی و در اواخر 2018 یا اوایل 2019 راهی بازار جهانی شود.

در حال حاضر نیسان 370Z یکی از بهترین خودروهای دریفت محسوب می شود و باید انتظار داشت جانشین نیز در این زمینه مانند مدل نسل قبل خود باشد.

 

برچسب‌ها : 370Zجانشین 370Zنیسان

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی