پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فونیکس

مدیران خودرو از برند لوکس فونیکس رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ نگاه ویژه صنعت خودروسازی چین به پیشرفت های تکنولوژیکی ، خروجی های جذابی را پدید آورده که امروز شاهد چند نمونه از آنها در ایران هستیم. امروز تکنولوژی حرف اصلی را در رقابت می زند و کمپانی چری نیز این موضوع را به خوبی درک کرده است. شب […]

javankhodro
سه شنبه - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛

نگاه ویژه صنعت خودروسازی چین به پیشرفت های تکنولوژیکی ، خروجی های جذابی را پدید آورده که امروز شاهد چند نمونه از آنها در ایران هستیم. امروز تکنولوژی حرف اصلی را در رقابت می زند و کمپانی چری نیز این موضوع را به خوبی درک کرده است.

شب گذشته شرکت مدیران خودرو طی مراسمی با حضور مدیران ارشد، نمایندگان و اصحاب رسانه از برند جدید و لوکس ” فونیکس ” رونمایی کرد. فونیکس برندی است که از این به بعد لوگوی آن را روی محصولات رده بالا و در واقع لاین لوکس خودروهای این کمپانی خواهیم دید. خودروهای Fownix قرار است نسبت به خودروهای MVM در مرتبه کیفی و تجهیزاتی بالاتری قرار بگیرد.

در حال حاضر تیگو8 ، تیگو7 پرو و آریزو6 پرو ، 3 خودرویی هستند که با برند فونیکس راهی بازار خواهند شد. به اظهار آقای جک لی مدیر عامل شرکت مدیران خودرو قرار است فونیکس در موضوع فروش و خدمات پس از فروش در جایگاهی ویژه تر و متمایزتر نسبت به ام وی ام قرار بگیرد که این شامل غربالگری نمایندگان فروش فونیکس و نیز مراکز خدمات پس از فروش خواهد شد و فقط نمایندگان ممتاز قادر به فروش و ارائه خدمات برای این رده محصولات خواهند بود. البته شرایط فروش و نیز پذیریش آنها برای دوره های گارانتی و خدمات نیز متفاوت و در سطحی به مراتب بهتر خواهد بود.

 

 

بهرام شریعت در نشست خبری گفت: تا امروز شرکت مدیران خودرو در موضوع تحویل خودروها طبق قرارداد پیشتاز بوده و نسبت به شرکت های دیگر از لحاظ تسریع در رفع معوقات عملکرد مطلوب تری داشته است. ضمن اینکه به قراردادهای خود مخصوصا در موضوع قیمت پایبند است. به طور مثال در مورد فروش ایکس22 با قیمت 580 میلیون، برای تمام کسانی که قرارداد با این قیمت بسته اند هیچگونه افزایش قیمتی لحاظ نخواهد شد. همچنین برای فروش محصولات فونیکس شرایط و تسهیلات متنوعی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

بهرام شریعت

جک لی مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو مبنی بر اینکه سال گذشته کشور ایران چه جایگاهی از فروش را بین سایر کشورها داشته گفت: به خاطر برخی مشکلات اجتناب ناپذیر که فرایندهای واردات و تولید را دشوار می کرد سال گذشته چری در ایران، کمتر از برخی کشورها نظیر برزیل و روسیه فروش داشته است. اما برنامه های توسعه ای در آینده نزدیک به افزایش تیراژ تولید و فروش در ایران کمک خواهد کرد.

وی افزود: خودروهای فونیکس نظیر تیگو8 بالاترین سطح تکنولوژی را در میان خودروهای موجود دارند و زمانی از آن رونمایی کردند که مطمئن باشند بالاترین سطح آپشن و تجهیزات رفاهی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی