پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بی وای دی (1)

آشنایی با خرابکار برقی بی وای دی!

بی‌وای‌دی Destroyer 05 به عنوان نخستین عضو از سری جدید محصولات پلاگین-هیبرید شرکت یعنی Warship شناخته می­‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت بی­‌وای­‌دی در نوامبر سال جاری و در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو، اقدام به معرفی Destroyer 05 کرد. در آن زمان تصویری از فضای کابین این سدان پلاگین-هیبرید منتشر نشد. اما اکنون […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ دی ۱۴۰۰

بی‌وای‌دی Destroyer 05 به عنوان نخستین عضو از سری جدید محصولات پلاگین-هیبرید شرکت یعنی Warship شناخته می­‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت بی­‌وای­‌دی در نوامبر سال جاری و در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو، اقدام به معرفی Destroyer 05 کرد. در آن زمان تصویری از فضای کابین این سدان پلاگین-هیبرید منتشر نشد. اما اکنون امکان آشنایی با طراحی داخلی این مدل جدید فراهم شده است.

بی‌وای‌دی Destroyer 05 به عنوان نخستین عضو از سری جدید محصولات پلاگین-هیبرید شرکت یعنی Warship شناخته می­‌شود. طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای Destroyer 05 به ترتیب 4.78، 1.837، 1.495 و 2.718 متر اعلام شده است، که آن را بزرگتر از تویوتا له­‌وین نشان می­‌دهد.

قیمت رسمی بی‌وای‌دی Destroyer 05 هنوز اعلام نشده است، ولی براساس برخی شنیده‌­ها، رقمی بین 120 تا 150 هزار یوان برای آن تعیین خواهد شد.

بی وای دی (2)

بی‌وای‌دی Destroyer 05 به پیشرانه 1.5 لیتری بنزین‌­سوز با 109 اسب­‌بخار قدرت و 135 نیوتن‌متر گشتاور و دو نوع موتور برقی مجهز شده که در نسخه اول در مجموع 177 اسب­‌بخار قدرت و 316 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و در نسخه دوم، 194 اسب­‌بخار قدرت و 325 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار خودرو قرار می­‌دهد.

شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت Destroyer 05 در این دو نسخه به ترتیب 7.9 و 7.3 ثانیه و شعاع حرکتی در حالت تمام برقی به ترتیب 55 و 120 کیلومتر اعلام شده است.

بی‌وای‌دی Destroyer 05 براساس جدیدترین زبان طراحی شرکت شکل گرفته، که شامل جلوپنجره متشکل از خطوط افقی، چراغ‌های باریک و تیزگوشه جلو و عقب و فونت جدید نشان BYD روی دماغه خودروست.

بی وای دی (3)

در فضای کابین با نمایشگر لمسی 15.6 اینچی مرکزی مواجه هستیم که بسیاری از عملکردهای بی‌وای‌دی Destroyer 05 را می‌­توان از طریق آن کنترل کرد. نکته جالب این‌که امکان تغییر وضعیت این نمایشگر از افقی به عمودی هم وجود دارد.

بی وای دی (4)

خروجی سیستم تهویه در بخش پایینی کنسول میانی، دو جالیوانی، اهرم چرخان تعویض دنده و دکمه‌­های دسترسی سریع به برخی عملکردها و صفحه نمایش 8.8 اینچی دیجیتال پشت آمپر، از دیگر نکات قابل ذکر درباره کابین بی‌وای‌دی Destroyer 05 است. لازم به ذکر است که دریچه تهویه برای سرنشینان عقب این سدان پلاگین هیبرید نیز پیش‌­بینی شده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی