پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS SUV

SUV شرکت DS در سال 2018 عرضه می گردد

کمپانی فرانسوی DS قصد داشته به گسترش مدل های خود بپردازد و حال گزارش جدیدی می گوید این شرکت روی یک مدل SUV مشغول به کار است. به گزارش AutoExpress شرکت PSA در حال توسعه پلتفرم جدیدی بوده که توسط پژو، سیتروئن و DS مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این پلتفرم ابتدا برای نسل بعدی […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۴

کمپانی فرانسوی DS قصد داشته به گسترش مدل های خود بپردازد و حال گزارش جدیدی می گوید این شرکت روی یک مدل SUV مشغول به کار است.

به گزارش AutoExpress شرکت PSA در حال توسعه پلتفرم جدیدی بوده که توسط پژو، سیتروئن و DS مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این پلتفرم ابتدا برای نسل بعدی خودروهای پژو 208 و DS3 به کار گرفته می شود.

در سال 2018 نیز DS این پلتفرم را برای مدل SUV خودروی DS3 استفاده خواهد کرد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره این کراس اوور پریمیومی فرانسوی در دسترس نیست اما گفته می شود رقیبی برای مینی Countryman و آئودی Q1 جدید به شمار می رود. DS می گوید این مدل چهار چرخ محرک نخواهد بود زیرا معتقد است مشتریان مدل چهار چرخ محرک کراس اوورهای پریمیومی را کمتر سفارش می دهند.

انتظار می رود خودروهای DS3 و DS3 SUV آینده موتورهای متعدد بنزینی و دیزلی برای آنها در نظر گرفته شود. از جمله این موتورها می توان به موتور بروز شده 1.2 لیتری PureTech بنزینی و موتور باز طراحی شده 1.6 لیتری HDi دیزلی اشاره کرد. البته یک پیشرانه هیبریدی نیز در کار بوده که اطلاعات آن نامشخص است.

هر دو مدل در کارخانه Mulhouse فرانسه به تولید خواهند رسید.

منبع : Motor1

برچسب‌ها : DSSUVشرکت DS

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی