پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی تیگو 8 پرو

رونمایی از فونیکس تیگو 8 پرو + اعلام قیمت

فونیکس تیگو ۸ پرو با حضور مدیران شرکت مدیران خودرو و اصحاب رسانه معرفی شد. این خودرو قرار است با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو  مراسم رونمایی از فونیکس تیگو ۸ پرو مدیران خودرو با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برگزار […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ دی ۱۴۰۰

فونیکس تیگو ۸ پرو با حضور مدیران شرکت مدیران خودرو و اصحاب رسانه معرفی شد. این خودرو قرار است با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو 

مراسم رونمایی از فونیکس تیگو ۸ پرو مدیران خودرو با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برگزار شد.

براساس اعلام این شرکت این محصول لوکس فونیکس قرار است تا با قیمت یک‌ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود.  همچنین این فونیکس تیگو ۸ پرو با گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر و سرویس رایگان ۵ ساله یا ۱۰ نوبت به مشتریان ارائه می شود.

فونیکس تیگو 8 پرو از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر بهره مند است که می تواند 197 اسب بخار قدرت در دور 5500 و 290 نیوتن متر گشتاور در دور 2200 تولید کند. تکنولوژی بالای این پیشرانه و استفاده از توربوشارژر، باعث شده تا علی رغم حجم کمتر پیشرانه از سانتافه، عملکرد تیگو 8 در شتاب گیری بهتر باشد و علاوه بر مصرف سوخت پایین تر از رقیب کره ای، گشتاور بیشتر و در نتیجه کشش بیشتری را در اختیار راننده قرار دهد.

یکی از مهمترین نقاط قوت تیگو 8 در بخش فنی، استفاده از یک گیرباکس 7 سرعته دبل کلاچ و مدرن به جای گیرباکس های CVT حوصله سر بر رایج در خودروهای چینی است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی