پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت امداد خودرو ایران (1)

آماده باش ناوگان امداد خودرو ایران هم‌ زمان با هشدار سازمان هواشناسی

در اواخر دی ماه، با ورود جبهه بارشی سنگین به کشور بسیاری از شهرهای ایران سفیدپوش شد و ناوگان امدادی ایران‌ خودرو به حالت آماده‌باش درآمد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و کاهش شدید دما در برخی از استان‌ها، راه‌های ارتباطی بسیاری از روستاهای […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۰

در اواخر دی ماه، با ورود جبهه بارشی سنگین به کشور بسیاری از شهرهای ایران سفیدپوش شد و ناوگان امدادی ایران‌ خودرو به حالت آماده‌باش درآمد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و کاهش شدید دما در برخی از استان‌ها، راه‌های ارتباطی بسیاری از روستاهای کشور بسته شد.

ناوگان امدادرسانی ایران‌خودرو در ساعات بارندگی، ضمن رصد شرایط مسیرهای پرتردد بنا بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته، همراه با دیگر ارگان‌های امدادی در مناطقی که احتمال وقوع سیل و حوادث پر خطر می‌رفت، مستقر شده و به امدادرسانی امدادخواهان همت گماردند.

شرکت امداد خودرو ایران (2)

مرکز تماس امدادخودرو ایران با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ نیز در روزهای اخیر و همزمان با هشدار سازمان هواشناسی به حالت آماده باش کامل درآمده و برای پوشش امدادی و اعزام تیم‌های مجهز به مناطقی که مردم در آن دچار حادثه شدند،آمادگی داشته است. خدمات امدادی ایران‌خودرو مانند همیشه به محصولات غیر از تولید این شرکت نیز ارایه می‌شود.

لازم به ذکر است، در محورهای مواصلاتی که بارندگی در آن جریان دارد، بستن زنجیر چرخ و به همراه داشتن تجهیزات لازم و همچنین رعایت دیگر نکات ایمنی ضامن سفری ایمن برای تمامی هموطنان خواهد بود.

شرکت امداد خودرو ایران (3)

امدادخودرو ایران با توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری، امکان ثبت درخواست آنلاین امداد برای هموطنان از طریق اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر بدون نیاز به تماس تلفنی را نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام/

چرا راه دور؟ خدمات خودرویی مورد نیازتان را در جیب‌تان بگذارید

فروش کارت طلایی امداد خودرو ایران رکورد زد

تخفیف حداکثری امداد خودرو ایران با خرید اشتراک کارت طلایی

همکاری امداد خودرو ایران با دانشگاه فنی و حرفه‌ای

امدادگر امداد خودرو ایران جان یک جوان را نجات داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی