پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو

75 درصد طراحی و تولید خودروها توسط خودروسازان کرمانی انجام می شود

استاندار کرمان گفت: خودروسازان متخصص کرمانی توانستند بیش از ۷۵ درصد از طراحی و تولید خودروها را انجام دهند و با توجه به رویکرد جدید به خودروهای برقی و برنامه ریزی های انجام شده این عدد تا ۹۰ درصد نیز قابل افزایش است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی زینی‌وند استاندار کرمان در بازدید […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

استاندار کرمان گفت: خودروسازان متخصص کرمانی توانستند بیش از ۷۵ درصد از طراحی و تولید خودروها را انجام دهند و با توجه به رویکرد جدید به خودروهای برقی و برنامه ریزی های انجام شده این عدد تا ۹۰ درصد نیز قابل افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی زینی‌وند استاندار کرمان در بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات خودرو و صنایع وابسته ابراز امیدواری کرد و بیان کرد: گروه های تخصصی و مردم علاقه مند بتوانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از این نمایشگاه بازدید کنند و تبادل اطلاعات موثر انجام شود.

استاندار کرمان برگزاری نمایشگاه‌ها را پیشران اقتصاد دانست و با بیان اینکه دنیا نیز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی تاکید می‌شود افزود: خودروسازان متخصص کرمانی توانستند بیش از ۷۵ درصد از طراحی و تولید خودروها را انجام دهند و با توجه به رویکرد جدید به خودروهای برقی و برنامه ریزی های انجام شده این عدد تا ۹۰ درصد نیز قابل افزایش است.

زینی وند با اشاره به اینکه استان کرمان قطب خودروسازی است برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را الزامی دانست.

وی به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع تولیدکنندگان و تاکید ایشان بر افزایش کیفیت خودروها اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب حرف دل مردم را می‌زنند و خودروسازان داخلی با توجه به انحصار ایجاد شده و حمایت‌های دولتی چندان به افزایش کیفیت خودروها توجه نکرده‌اند.

استاندار کرمان گفت: خودروسازان استان کرمان در شهرستان بم به سرعت در حال افزایش کیفیت هستند که این موضوع برای مشتری قابل توجه است و چنانچه خودروسازان داخلی به این موضوعات توجه نکنند ظرف دو یا سه سال آینده از رقیبان عقب خواهند ماند و به همین دلیل جا دارد با بهره‌گیری از دانش شرکت‌های دانش بنیان و توجه به بازار به تولید خودروهای با کیفیت و نسل جدید اهتمام بورزند.

بر پایه این گزارش در این نمایشگاه ۶ شرکت خودروساز و ۶۰ شرکت قطعه ساز از امروز به مدت ۴ روز آخرین تولیدات و فناوری‌های خودروسازان داخل کشور و خودروهای مونتاژ شده را در ۲ بخش خودروهای بنزینی و دیزلی به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/

زمان برگزاری نمایشگاه خودرو تهران به تعویق افتاد

نمایشگاه خودرو کرمان آغاز شد / بازدید فرماندار بم از نمایشگاه خودرو

کرمان موتور با دست پر در نمایشگاه کرمان

هیاهوی صنعت خودرو در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

استقبال گسترده خودروسازان، روز بازدید خبرنگاران را به تقویم نمایشگاه افزود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی