پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تابلو پارک ممنوع

نصب سلیقه ای تابلو پارک ممنوع، ممنوع!

به گفته رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور، برخی از تابلوهای پارک ممنوع در سطح شهر به صورت سلیقه ای نصب شده بوده اند که توسط پلیس حذف شدند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ مصطفی زینی‌وند گفت: برابر ماده 97 آئین نامه راهنمایی و رانندگی، تهیه، نصب و جانمایی تابلو‌های پارک ممنوع در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

به گفته رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور، برخی از تابلوهای پارک ممنوع در سطح شهر به صورت سلیقه ای نصب شده بوده اند که توسط پلیس حذف شدند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ مصطفی زینی‌وند گفت: برابر ماده 97 آئین نامه راهنمایی و رانندگی، تهیه، نصب و جانمایی تابلو‌های پارک ممنوع در سطح شهر با شهرداری است اما در جانمایی این تابلو‌ها حتما باید نظر پلیس لحاظ شود و اگر تابلوبی بدون نظر پلیس نصب شود پلیس می‌تواند آن را جمع آوری کند.

به گفته رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، برای اینکه تابلو‌های پارک ممنوع را در پایتخت شناسنامه دار کنیم با شهرداری‌های مناطق صحبت کردیم و مقرر شد تابلو‌های منطقه خودشان را در نقشه GIS پیاده کنند، این کار باعث می‌شود بانک اطلاعاتی از تابلو‌ها وجود داشته باشد و نصب تابلو به صورت سلیقه‌ای توسط اصناف حذف شود.

سرهنگ زینی وند گفت: در برخی نقاط تابلو‌های پارک ممنوع به صورت مازاد نصب شده بودند و به نظر غیرضروری هم می آمدند به همین دلیل هرچند وقت یکبار آمایش تابلویی انجام می‌شود، در مهرماه امسال هزار و 257 تابلو پارک ممنوع حذف و یا زمان دار کردیم.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی