پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 5 برقی به زودی رونمایی می شود/ تولید انبوه نخستین خودرو برقی کشور

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی در نظر دارد تا به زودی خودروی آریزو 5 برقی خود را رونمایی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی در نظر دارد تا به زودی خودروی آریزو 5 برقی خود را رونمایی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ اسفند ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی در نظر دارد تا به زودی خودروی آریزو 5 برقی خود را رونمایی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی در نظر دارد تا به زودی خودروی آریزو 5 برقی خود را رونمایی کند.

طبق گفته مسئولان این شرکت هم اکنون خط تولید این محصول راه افتاده و اولین سری محصولات تولیدی از خط خارج شده و مورد تست قرار گرفته و به زودی تعداد بیشتری خودروی آریزو 5 برقی از این خط خارج خواهد شد.

تولید خودروهای برقی در کشور این روزها مورد توجه قرار گرفته و برخی تولید کنندگان بزرگ خودروی کشور برنامه تولید اینگونه از خودروها را در سر دارند و به نظز میرسد شرکت مدیران خودرو در این امر پیش قدم بوده و با ارائه مدل برقی سدان محبوب خود ( آریرو5 ) اولین خط تولید انبوه خودروهای برقی را راه اندازی و بهره برداری کرد.

همچنین این شرکت در حال مذاکره و ایجاد زیرساخت های لازم برای تولید گسترده خودروهای برقی است.

شایان ذکر است که شرکت خودروسازی چری به عنوان شریک تجاری شرکت مدیران خودرو به لحاظ تکنولوژی و توانمندی تولید خودروهای برقی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در سال 2021 در بازار پر رقابت چین که تمام تولید کنندگان چینی و خارجی سرمایه گذاری عظیمی بر روی خودروهای برقی انجام داده اند توانست در جایگاه چهارم پر فروش ترین برند برقی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی