پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان Juke

نسل بعدی نیسان Juke از پیشرانه گسترده ای برخوردارست

براساس گزارشات اخیر نسل بعدی خودروی Juke نیسان با یک پیشرانه الکتریکی گسترده ای همراست. متاسفانه جزئیات بسیاری در دسترس نیست اما به گزارش Motoring این مدل از سیستم محرک e-Power بهره می برد که شامل موتور بنزینی کوچک، یک بسته باتری و موتور الکتریکیست. چنین پیشرانه ای قرار است خروجی 107 بخاری و 254 […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

براساس گزارشات اخیر نسل بعدی خودروی Juke نیسان با یک پیشرانه الکتریکی گسترده ای همراست. متاسفانه جزئیات بسیاری در دسترس نیست اما به گزارش Motoring این مدل از سیستم محرک e-Power بهره می برد که شامل موتور بنزینی کوچک، یک بسته باتری و موتور الکتریکیست.

چنین پیشرانه ای قرار است خروجی 107 بخاری و 254 نیوتون متر گشتاوری داشته باشد. خریدارانی که می خواهند نمونه استاندارد را تهیه فرمایند نیسان انتظار می رود موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو شارژی با خروجی 217 اسب بخاری برای نسل بعدی Juke در نظر گیرد.

متاسفانه نیسان جزئیاتی درباره نسل بعدی Juke منتشر نکرد اما به گفته Motoring مدل طراحی براساس خودروی مفهومی Gripz مفهومی خواهد داشت. همچنین اتومبیل قرار نیست دیگر از جلو پنجره مشبک V شکل برخوردار باشد و نیسان قصد داشته تجدید نظری در طراحی جلو پنجره نسل بعدی Juke نماید.

Juke جدید در سال آینده معرفی خواهد شد و قرار است روی پلتفرم CMF-B که خودروهای میکرا جدید و رنو کلیو جدید روی آن سوار می شوند، قرار گیرد.

در مجموع برای دستیابی به اطلاعات تکمیلی و دقیق‌تر درباره نسل بعدی نیسان Juke بایستی تا اواسط سال 2016 به انتظار نشست بنابراین نمی توان به احتمالات بی اساس و تایید نشده اکتفا نمود.

منبع : Motor1

 

 

 

برچسب‌ها : Jukeنیساننیسان Juke

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی